16:55 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

معاون وزیر راه

پردیس در خشکی بودجه
پایگاه خبری راد: بررسیها از طرح مسکن مهر نشان می‌دهد که احتمالا آخرین واحدهای باقی مانده از این پروژه در شهر جدید پردیس به اتمام می‌رسد، اما این نقطه آخر از خشکی شدید منابع رنج می‌برد.
پرند جای مناسبی برای زندگی!
پایگاه خبری راد: با گذشت مدت‌ها از تشکیل شهر جدید پرند، اولین تصویر ذهنی بخش زیادی از مردم از این شهر، هنوز دورافتادگی و نبود خدمات و زیرساخت‌های کافی است؛ اما مشاهدات اخیر نشان می‌دهد که این شهر کم‌کم در حال رونق گرفتن و جمعیت آن به ۱۴۰ هزار نفر رسیده است.
 متقاضیان حذف شده مسکن مهر پردیس به پرند و هشتگرد منتقل می شوند
پایگاه خبری راد: متقاضیان مسکن مهر پردیس که به علت کمبود آورده به آنان اخطار داده شده، می‌توانند به واحدهای پرند و هشتگرد منتقل شوند.
اتمام کوتاهترین بزرگراه رفت و آمد به کرج!
پایگاه خبری راد: ساخت ادامه بزرگراه همت پروژه استراتژیک استانی به حساب می‌آید زیرا با اتصال بزرگراه شمالی کرج به ادامه بزرگراه همت، ارتباط شهر کرج و تهران در کوتاه‌ترین مسیر ممکن و با کمترین ترافیک میسر می‌شود.
تحلیل بازار مسکن!
پایگاه خبری راد: در شرایطی که آمارها از رکود تورمی بازار مسکن حکایت می‌کند، ۲۱ تحلیل کارشناسی از وضعیت فعلی و آینده این بازار را مرور می‌کنیم.
تسهیلات ۵۰ میلیونی بازآفرینی تا دو هفته دیگر پرداخت می شود
پایگاه خبری راد: عشایری با اشاره به پرداخت تسهیلات بازآفرینی شهری افزود: کسی با اصل مسکن مهر مشکل ندارد بلکه انتخاب محل های احداثش چالش آن است.
 محور اسفراین تا مشهد کوتاه می‌شود
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: پروژه بزرگراه بام-قوچان تحول عظیمی برای منطقه شرق کشور ایجاد خواهد کرد.
ستاد حمل و نقل و سوخت کشور تغییر کرد
پایگاه خبری راد: هم‌زمان با برگزاری نشست تخصصی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور، در محل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، سرپرست جدید ستاد حمل و نقل و سوخت کشور معرفی شد.
بار دیگر ایران از آمریکا شکایت می کند
پایگاه خبری راد: چند روز پس از آغاز دور نهایی تحریم‌های یکجانبه آمریکا علیه ایران، معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داده که نماینده کشورمان در IMO (سازمان بین‌المللی دریانوردی) رسما شکایتی علیه این تصمیم یکجانبه ارائه خواهد کرد.
دولت برای ترانزیت و حمل ونقل بین‌المللی چه برنامه ای دارد؟!
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: اگر می‌خواهیم حمل‌ونقل را اقتصادی کنیم و با دنیای بیرون ارتباط داشته باشیم، باید راه‌حلی برای روان‌سازی ترانزیت در کشور بیابیم.
انتخاب گزینه‌های نهایی شهرداری تهران، حزبی نبود
پایگاه خبری راد: رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه دو گزینه نهایی تصدی پست شهرداری تهران، عضو حزبی نیستند، افزود: منافع حزبی در انتخاب گزینه‌های نهایی شهرداری تهران در نظر گرفته نشده است.
راه‌آهن ارومیه آماده افتتاح است/ مشکلی برای تامین ریل نداریم
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد که اقدامات اجرایی لازم برای خط ریلی ارومیه به پایان رسیده و این مسیر هفته آینده با حضور رئیس جمهوری به بهره‌برداری رسمی می‌رسد.
ساخت ۷۰ شناور با توان داخلی/ هوشمندسازی بنادر تا ۳ سال‌ دیگر
پایگاه خبری راد: مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور از ساخت ۷۰ فروند شناور مورد نیاز بنادر تجاری با استفاده از توان داخلی خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده امیدواریم ظرف سه سال آینده بنادر کشور جزو بنادر هوشمند قرار گیرند.
دور تازه همکاری دولت و شهرداری در بافت فرسوده
پایگاه خبری راد: ایجاد هماهنگی بین دولت و شهرداری برای تسهیل فعالیت بخش خصوصی به منظور نوسازی و بهسازی بافت‌های ناکارآمد در هفت پروژه کلید خورد و انتظار می‌رود با برداشته شدن چهار مانع از پیش پای توسعه‌گران، بازآفرینی شهری سرعت بیشتری به خود بگیرد.
جزئیات افزایش ۵ میلیون تومانی وام مسکن پردیس
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: پیشنهاد وام پنج میلیون تومانی برای مسکن مهر پردیس شامل واحدهای افتتاحی و فروش اقساطی نمی‌شود و برای فاز هشت خواهد بود.