17:46 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

صندوق های سرمایه

نتایج دو مجمع "فارس"/ کسب جایگاه دومین شرکت بزرگ + زمان تقسیم سود
نماد برتر- دو مجمع سالانه و فوق العاده هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس برگزار و طی آن، ضمن تصویب صورت های مالی و افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی از دو محل، مقرر شد ۳۴.۸ تومان سود برای هر سهم توزیع شود.
روش کار صندوق های اختصاصی بازارگردانی
نماد برتر- سرپرست اداره امور صندوق‌های سرمایه گذاری روند فعالیت صندوق های بازارگردانی اختصاصی را تشریح کرد.
توضیح "وسپهر" درباره عرضه اولیه ۵ زیرمجموعه، واگذاری ۵ شرکت و ...
نماد برتر- سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات درباره عرضه اولیه سهام ۵ زیرمجموعه، تشکیل هلدینگ ساختمانی، واگذاری ۵ شرکت و ... توضیح داد و آماده بازگشت به تابلو شد.
خزر کاسپین را بیشتر بشناسید
نماد برتر - شرکت چوب خزر کاسپین با سرمایه ۲۰ میلیارد تومانی در بازار دوم فرابورس درج شد تا آماده عرضه اولیه ۱۷.۵ درصدی باشد.
سود ۳۶۵ ریالی سهامداران "غزر" از طریق سجام واریز شد
نماد برتر- سود ۳۶۵ ریالی سهامداران حقیقی دارای کد سجام، صندوق ها و سبد گردان ها و سهامداران حقوقی شرکت زر ماکارون از طریق سامانه سجام واریز شد.
هیجان بی علت سهامداران باعث ریزش بورس
نماد برتر- رفیعی معتقد است: بازار روز 12 مهرنشان داد که شاخص پایین تر از ۱۵۰۰ واکنش نشان می دهد و شاید بتوان گفت که شاخص بر ۱۵۰۰ کف سازی کرده و کمتر از این رقم را برنمی تابد.
سبقت صندوق ها از شاخص کل بورس
نماد برتر- بورس تهران در حالی نیمه نخست سال ۹۹ را با ثبت بازدهی ۲۲۲ درصدی سپری کرد که در این میان برخی از صندوق های سرمایه گذاری، با عملکرد درخشان خود توانستند از نماگر اصلی بازار سبقت گیرند و بازدهی به مراتب بهتری را به نمایش گذارند. به طوری که در این راستا سوددهی این صندوق ها تا محدوده بیش از ۲۷۰ درصد پیش رفت.
شش ماهه دوم زمانی برای کسب سود
نماد برتر- شرایط این روزهای بازار تجربه مفیدی برای سهام داران و تازه واردان به بازار سرمایه است تا به این نتیجه برسند که قیمت ها در بازار سرمایه هر روز مثبت نیست و نیاز به تحلیل دارد و کاری کاملا حرفه ای است.
گزیده رویدادهای بازارهای جهانی سرمایه در نیمه دوم ماه سپتامبر
نماد برتر- اخبار مهم بازارهای جهانی سرمایه توسط روابط عمومی و امور بین‌الملل بورس تهــران ترجــــمه و تنظــیم می‌شود که به آخرین رویدادها و اخبار بورس‌ها و نهادهای مالی بین المللی می پردازد.
تکذیب چند شایعه بورسی و وعده بهبود / دولت هیچ گاه نوسان را تضمین نکرده اما...
نماد برتر- سخنگوی دولت با تکذیب چند شایعه روزهای اخیر و وعده بهبود اوضاع بورس و عرضه اولیه پالایشگاه ستاره خلیج فارس گفت: دولت هیچ گاه فراز و نشیب سرمایه را تضمین نکرده اما اعلام کرده حامی بورس است.
تنها پنج درصد از معاملات توسط صندوق های سرمایه گذاری صورت می پذیرد/ترجیح سرمایه گذاران به حضور مستقیم در بازار سهام
نماد برتر-متاسفانه در حال حاضر نزدیک به ۸۰ درصد معاملات بازار سرمایه از طریق سرمایه گذاران حقیقی و اغلب به صورت برخط و تنها پنج درصد معاملات از طریق صندوق های سرمایه گذاری در حال انجام است.
امکان مداخله در بورس نیست / فرصت خرید بورس بازان است نه فروش
نماد برتر- کارگزار بورس با تاکید بر اینکه امکان مداخله در ساز و کار بورس وجود ندارد، گفت: شرایط افت بازار برای بورس بازان حرفه ای موقعیتی مناسب برای خرید محسوب می شود نه فرصتی برای فروش.
پیگیری وزارت صمت برای بهره مندی ۱۰۰ شرکت از ظرفیت بازار سرمایه
نماد برتر- معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت از پیگیری برنامه بهره مندی ۱۰۰ شرکت از ظرفیت بازار سرمایه در قالب عرضه سهام، انتشار اوراق بدهی و عرضه محصولات در بورس خبر داد.
شرایط و قیمت اوراق بیمه سهام شرکت افق کوروش اعلام شد
نماد برتر- شرایط و قیمت اوراق اختیار فروش تبعی فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش به منظور حمایت از سهام این شرکت بورسی اعلام شد .
اوراق تبعی و سهام خزانه عامل بازگشت تعادل/ خط پایان دور هیجانی بازار سرمایه / زمان تصمیم های جدید، در امر سرمایه گذاری است
نماد برتر- در چند ماه گذشته بورس با فراز و نشیب کم سابقه ای روبرو شد و در چنین شرایطی بازگشت تعادل شاخص، به زمان نیاز داشت. اکنون دوران هیجانی بازار سرمایه به خط پایانی رسیده و زمان تصمیم های جدید در امر سرمایه گذاری است.