14:52 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

استان گلستان

تقدیر از شعب برتر بانک ایران زمین
نماد برتر - دوازدهمین گردهمایی روسای موفق شعب بانکها و موسسات اعتباری کشور با عنوان “آموزش و توسعه منابع انسانی” در موسسه عالی آموزش بانکداری ایران برگزار شد.
رشد دسته جمعی شاخص‌های بورس تهران
در جریان معاملات امروز، (شنبه، ۲۶ تیر ماه) شاخص کل بورس با افزایش ۵ هزار و ۷۲۴ واحد به رقم یک میلیون و ۳۱۱ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن نیز با ۹۷۱ واحد افزایش به عدد ۴۰۲ هزار و ۵۸۳ واحد رسید.
شاخص سبزپوش به تعطیلات رفت
در جریان معاملات امروز، (چهارشنبه، ۲۳ تیر ماه) شاخص کل بورس با افزایش یک هزار و ۶۰۲ واحد به رقم یک میلیون و ۳۰۵ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن نیز با یک هزار و ۲۷۸ واحد افزایش به عدد ۴۰۱ هزار و ۶۲۰ واحد رسید.
اصلاحیه لایحه بودجه تا یکشنبه آینده نهایی می‌شود / عامل ریزش بورس
نماد برتر- وزیر اقتصاد از نهایی شدن اصلاحیه لایحه بودجه سال آینده تا یک شنبه هفته آینده خبر داد و عامل ریزش قیمت سهام و شاحص را اعلام کرد .
توسعه فروشگاه های "افق" از تقویت ناوگان تا فروش اینترنتی / فاصله رقبا
نماد برتر- معاون برنامه ریزی فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش ضمن ارائه توضیح درباره فرآیند تامین و ارسال کالا و ارائه خدمات به مشتریان از گسترش ناوگان حمل و نقل این مجموعه خبر داد.
توقف ۶ نماد بورسی و فرابورسی و شروع بازارگرانی سهام دو شرکت
نماد برتر- امروز نماد ۶ شرکت بورسی و فرابورسی به دلیل اعلام رویدادی مهم بسته و بازارگردانی سهام دو شرکت شروع شد .
آخرین وضعیت کرونا در ۳۰ استان / جریمه ۵۰۰ هزار تومانی ورود به ۳۹ شهر
نماد برتر- ستاد ملی کرونا با اعلام آخرین وضعیت ۳۰ استان که به‌ جز دو استان مازندران و گلستان ، باقی مناطق در شرایط پایدار و مناسبی قرار دارند از جریمه ۵۰۰ هزار تومانی ورود به ۳۹ شهر خبر داد.
امروز دو شرکت سرمایه گذاری حجم مبنا و دامنه نوسان ندارند
نماد برتر- امروز نماد دو شرکت سرمایه گذاری استانی مشمول دستور العمل رفع گره معاملاتی شده و داد و ستد این دو سهم با دامنه نوسان ۱۰ درصدی و بدون حجم مبنا انجام می شود.
نماینده علی آباد: جلوی اتفاقات ناخوشایند در تولید غله کشور را بگیرید
نماد برتر- نماینده مردم علی آباد در مجلس با اشاره به مشکلات منطقه ای خواستار ورود وزرای جهاد کشاورزی، صمت، نیرو و کشور به منظور حل مشکلات مردم شد.
امسال تولید در شهرکهای کشاورزی به ۶۰۰ هزار تن می رسد
نماد برتر- رئیس هیات مدیره شهرکهای کشاورزی گفت: پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان امسال میزان تولیدات در شهرکهای کشاورزی به ۶۰۰ هزار تن برسد و این در حالی است که دو سال پیش در این شهرکها حتی بیش از یک کیلو هم نمی توانستیم محصولی تولید کنیم.
نابودی ۵۰ درصد منابع زیرزمینی گلستان با افزایش بی‌رویه کشت برنج
نماد برتر- عضو هیات علمی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی گلستان گفت: بهترین راهکار در کوتاه‌مدت برای کاهش سرعت از بین رفتن منابع آب‌های زیرزمینی با توجه به کشت بی‌رویه برنج، روی آوردن به روش خشکه‌کاری برنج است.
آزادسازی ۱۵۰۰ میلیارد تومان زمین از دست زمین خواران
نماد برتر- تنها در یک ماه گذشته ۱۴۲ هکتار زمین ملی و دولتی به ارزش ۱۵۲۱ میلیارد تومان در سراسر کشور از دست متصرفان آزادسازی شد.
کمبود شدید بذر گندم و جو مشکلاتی را به وجود آورده است
نماد برتر-نماینده کردکوی و بندرگز با بیان اینکه مشکلاتی برای تامین بذر گندم و جوی کشاورزان پیش آمده گفت: کشاورزان حال و روزی خوبی ندارند و باید به آنها توجه ویژه شود.
اعلام زمان گشایش نماد دو شرکت سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت
نماد برتر- بورس اوراق بهادار تهران با صدور اطلاعیه‌ای زمان گشایش نماد دو شرکت سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت را اعلام کرد.
زمان گشایش نماد ششمین و هفتمین سرمایه گذاری استانی در بورس تهران
نماد برتر- بورس تهران زمان گشایش نماد ششمین و هفتمین شرکت سرمایه گذاری استانی سهام عدالت با سرمایه ۱۱.۹ و ۸.۵ هزار میلیارد تومانی را اعلام کرد .
صفحه قبل | صفحه بعد