08:19 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

استان سمنان

دارندگان سهام عدالت چقدر سرمایه دارند؟
نماد برتر - حدود ۳۰ میلیون نفر از مشمولان سهام عدالت که در فرایند آزادسازی سهام عدالت روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کردند، سهامدار شرکت های سرمایه گذاری استانی شدند که به گفته مسئولان میزان سرمایه این شرکتها جمعا حدود ۴۰۰ هزار میلیارد تومان است.
طرح توسعه شرکت تازه وارد فرابورسی با سرمایه گذاری ۲۵۴.۶ میلیارد تومانی
نماد برتر- شرکت تازه وارد کشاورزی و دامپروری ملارد شیر از احداث گاوداری ۳۰۰۰ راسی مولد با پیش بینی سرمایه گذاری ۲۵۴.۶ میلیارد تومانی خبر داد .
رفع مشکل کم آبی سمنان با تکمیل مطالعات آب‌های کارستی استان
نماد برتر- رییس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور با تاکید بر اینکه رخ فرونشست در دشت‌های سمنان بالا است، گفت: استان سمنان از نظر پتانسیل آب‌های کارستی در وضعیت مطلوبی قرار دارد و در صورت کمک استانی به تکمیل شدن مطالعات سازمان حوزه این آب‌ها، مشکل کم آبی این استان نیز تا حدودی مرتفع خواهد شد.
شرکت فرابورسی با اعلام حضور در مزایده موقتاً از تابلو خارج شد
نماد برتر- شرکت فرابورسی از حضور در مزایده استخراج و فروش ماده معدنی در معادن مس کلوت، کلاته مهران، چاه فراق و چشمه شیرین استان سمنان خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی شد.
تامین ۱.۷ میلیون مترمکعب آب شرب برای شهرستان سرخه
نماد برتر- مدیرعامل آب و فاضلاب استان تهران، طرح آبرسانی به شهرستان سرخه استان سمنان در منطقه فیروزکوه استان تهران را نمونه موفقی از دستاورد دولت تدبیر و امید دانست و گفت: ۱.۷ میلیون مترمکعب در افق ۲۵ ساله برای شهرستان سرخه استان سمنان تامین آب در نظر گرفته شده است و این طرح از برکات دولت تدبیر و امید است.
افتتاح طرح آبرسانی به ۱۵ روستای شهرستان فیروزکوه
نماد برتر- طرح آبرسانی به شهر سرخه و ۱۵ روستای شهرستان فیروزکوه با سرمایه‌گذاری ۱۱۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی صبح امروز با حضور وزیر نیرو در قالب بیست و هفتمین هفته پویش #هر هفته_الف_ب_ایران به بهره‌برداری رسید.
منتظر رونق دوباره بورس باشیم؟
نماد برتر- درحالی بحث فروش سهام عدالت این روزها عامل اثرگذار در روند معاملات یاد میشود که برخی از بازگشت رونق به بورس خبر می‌دهند.
قفل زنجیر نابسامانی بازار مسکن در دست دلالان
نماد برتر- برخی کارشناسان انگشت اتهام گرانی مسکن را به سمت افزایش نابسامانی بازار مصالح ساختمانی نشانه می‌روند اما گویا مشکلات این بخش، زنجیره‌ای با صداها دلیل و علت در کنار نوسانات بازار ارز است که باز هم بافنده‌ی آن دلالان هستند.
۳۱ درصد متقاضیان، تسهیلات رونق تولید گرفتند
نماد برتر- جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) نشان می‌دهد که در پنج ماهه اول امسال حدود ۳۱ درصد از کل ثبت نام کنندگان دریافت تسهیلات رونق تولید و حدود ۲۸ درصد از ثبت نام کنندگان تسهیلات برنامه تولید و اشتغال (تبصره ۱۸) موفق به دریافت آن‌ شده‌اند.
وجود 10 هزار واحد تولیدی راکد در شهرک‌های صنعتی
نماد برتر- معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از وجود 10 هزار واحد تولیدی راکد در شهرک‌های صنعتی کشور خبر داد و گفت: هر ساله تعدادی از این واحدهای راکد به چرخه تولید برمی‌گردند.
۱۰۱ فوتی کرونا در ۲۴ ساعت گذشته / شناسایی ۱۶۸۲ بیمار جدید
نماد برتر- سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۱۶۸۲ بیمار مبتلا به کروناویروس در کشور طی شبانه روز گذشته خبر داد.
تولید ۵۵۰هزارتن ماهی تیلاپیا در سال گذشته
نماد برتر- معاون توسعه آبزی‌پروری سازمان شیلات ایران از تولیدات ۵۵۰ هزارتن ماهی تیلاپیا در سال گذشته خبرداد.
دستور واگذاری آنی کالاهای پزشکی و بهداشتی از سوی سازمان اموال تملیکی
نماد برتر- سازمان اموال تملیکی در پی شیوع ویروس کرونا، طی بخشنامه‌ای واگذاری آنی کالاهای پزشکی و بهداشتی مورد نیاز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را به کلیه مدیریت‌های استانی خود ابلاغ کرد.
انتقال آب خزر به سمنان به کجا رسید؟
پایگاه خبری راد: طرح انتقال آب خزر به سمنان، آذرماه سال گذشته با اعلام آمادگی دولت برای ارائه امکانات لازم به صورت رسمی سند خورد. طرحی که فارغ از سنگینی وزنه مخالفان یا موافقانش، هنوز در نیمه راه بوده و با سدی به نام تأمین منابع مالی مواجه است.
بزرگترین مرکز جمع‌آوری گاز ایران به بهره‌برداری رسید
پایگاه خبری راد: بزرگترین مرکز جمع آوری گاز کشور در سرخس با حضور مدیران شرکت ملی نفت ایران و نفت مناطق مرکزی و نیز مقام‌ها و مسئولان استان خراسان رضوی به بهره‌برداری رسید.
صفحه قبل | صفحه بعد