13:32 | پنجشنبه 10 آبان 1403
Research Analysis Debriefing Day
برگزاری هم‌اندیشی تخصصی «رسانه‌ها و حمایت از کالای ایرانی»

1397/02/02 09:39

برگزاری هم‌اندیشی تخصصی «رسانه‌ها و حمایت از کالای ایرانی»

پایگاه خبری راد: هم‌اندیشی تخصصی «رسانه‌ها و حمایت از کالای ایرانی» این هفته برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری راد، این هم‌اندیشی تخصصی روز دوشنبه (سوم اردیبهشت‌ ماه) در دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار خواهد شد.

بررسی نقش رسانه‌ها از حمایت از کالای ایرانی، بررسی نقش تبلیغات رسانه‌ای در جهت‌دهی به رفتار مصرف‌کنندگان، رسانه‌ها و کالاهای فرهنگی، نحوه حمایت از استارت‌آپ‌های رسانه‌های داخلی، بررسی نحوه تولید محتوای پیام‌های رسانه‌ای برای حمایت از کالای ایرانی، کارکرد رسانه‌ها در معرفی و تبلیغ کالای خارجی و داخلی از جمله محورهای بحث این هم‌اندیشی تخصصی خواهد بود.

محمد حیدری (مدیرکل اداره تبلیغات وزارت ارشاد)، محمود محمدیان (عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی)، حسین خطیبی (مدرس دانشگاه و روانپزشک)، بهروز بهزادی (رییس شورای سیاست‌گذاری روزنامه اعتماد)، محمود دهقان (رییس هیات مدیره انجمن صنفی شرکت‌های تبلیغاتی کل ایران)، صفا صیرقی (رییس هیات مدیره شرکت نماهنگ) و زهره جوادیه (کارشناس دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها) روز دوشنبه ـ سوم اردیبهشت‌ ماه ـ از ساعت ۱۶ در این هم‌اندیشی تخصصی به سخنرانی خواهند پرداخت.