به گزارش پایگاه خبری راد به نقل از پرشین خودرو، سید فرهاد موسوی معاون خدمات پس از فروش شرکت تجارت و خدمات بم خودرو، ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به ورود برند هیوندای به سبد محصولات کرمان موتور، باید برای عرضه بهتر خدمات پس از فروش فکری نو می کردیم و به همین جهت تصمیم گرفتیم تا با عرضه کارت های ستاره دار خدماتی برای مشتریان کرمان موتور، خدمتی تازه را معرفی کنیم.
وی ادامه داد: مشتریان خودروهای کرمان موتور یا با خودرو و در هنگام خرید، کارت خدماتی تازه را دریافت خواهند کرد و یا به صورت مجزا برای خرید این کارت می توانند مراجعه کنند.
موسوی در خصوص مزایای کارت های ستاره دار گفت: دارندگان این کارت های خدماتی از سرویس های ادواری رایگان در طول دوره گارانتی بهره خواهند برد.
وی تفاوت اصلی کارت خدماتی کرمان موتور با کارت های مشابه سیستم خدماتی در برندهای دیگر را در کرمانیزه شدن خدمات کارت دانست و افزود: ما تمام نیازهایی که یک مشتری دارنده خودروهای لاکچری هیوندای ممکن است داشته باشد را برای این کارت پیش بینی کرده ایم زیرا اعتقاد داریم مشتری هیوندای سوار، خدماتی خاص تر از برندهای دیگر طلب می کند که البته حقشان است.
معاون خدمات پس از فروش بم خودرو در مورد مزیت دیگر دارندگان کارت های خدماتی ستاره دار کرمان موتور تصریح کرد: در این سیستم خدماتی ما پیگیر مشتریان خود خواهیم بود و دیگر صبر نمی کنیم که وی به ما مراجعه کند بلکه در فواصل معینی با ایشان تمایس و میزان پیمایش خودرو را چک می کنیم. چنانچه زمان تعویض قطعه و یا دریافت خدمتی رسیده باشد در محل مورد نظر مشتری حاضر شده و خدمات را به صورت رایگان انجام می دهیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: پس از اتمام خدمات، با مشتری در تماس خواهیم بود تا میزان رضایت مشتری از خدمت دریافتی را ارزیابی کنیم.