19:11 | جمعه 14 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
معرفی جدیدترین محصول هیوندای + تصویر

1397/12/05 17:49

معرفی جدیدترین محصول هیوندای + تصویر

پایگاه خبری راد: کمپانی هیوندای از معرفی هیوندای جدید توسان در آینده ایی نزدیک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری راد، ما از این موضوع مطمئن بودیم که شرکت خودروسازی هیوندای در حال کار بر روی نسخه اسپرت هیوندای توسان با مشخصه N است و سخنگوی این شرکت نیز موضوع طراحی و ساخت نسخه اسپرت هیوندای توسان را تایید کرده بود. حال انتظار می رود که خودروی جدید هیوندای توسان N در روزهای آینده معرفی شده و اطلاعات تکمیلی آن در اختیار رسانه ها قرار گیرد، هرچند پیش بینی می شود که پیشرانه هیوندای توسان N توانایی تولید 340 اسب بخار قدرت را داشته باشد که برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر برساعت از حالت سکون تنها نیاز به زمان 6 ثانیه خواهد داشت.

 

هیوندای توسان سری N



بدون شک مهم ترین تغییر هیوندای توسان نسبت به مدل های فعلی می تواند پیشرانه محرک آن باشد، اما این خودرو در کنار پیشرانه جدید و قدرتمند به همراه یک سیستم تعلیق و ترمز جدید، طراحی اسپرت و تهاجمی تر، الگوهای اختصاصی سری محصولات N بر روی بدنه خود وهمچنین از ویژگی های سری محصولات N در داخل کابین خود سود خواهد برد که تنها با معرفی رسمی می توانیم به جزییات آن پی ببریم.

باجود اینکه نمایشگاه بین المللی ژنو پیش رو خواهد بود، با این حال شرکت خودروسازی هیوندای تایید کرده است که در این نمایشگاه حضور نخواهد داشت و در مراسمی جداگانه محصولات جدید خود را معرفی خواهد کرد و برهمین اساس جزییات بیشتر هیوندای توسان N در آینده نزدیک منتشر خواهد شد.