12:54 | پنجشنبه 9 فروردين 1403
Research Analysis Debriefing Day
رشد فروش سالانه «خودرو» به چه قیمتی!

1400/02/20 20:03

چه خبر از نمادهای بورسی:

رشد فروش سالانه «خودرو» به چه قیمتی!

نماد برتر - مقدار کل تولیدات ایران‌خودرو در فروردین‌ماه سال جاری برابر با ۳۳.۸۱۹ دستگاه بوده که در مقایسه با سال گذشته با افزایش تولید ۱۱۵ درصدی مواجه بوده است.

به گزارش نماد برتر، شرکت خودروساز ایران‌خودرو در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به فروردین‌ماه سال جاری میزان فروش محصولات خود را طی این دوره برابر با ۳۷.۶۱۲ دستگاه ارائه کرده که ۱۰۰ درصد فروش محصولات این شرکت در بازار داخلی به فروش رفته است.


بر پایه این گزارش صورت گرفته، شرکت ایران‌خودرو در فروردین ماه سال ۱۴۰۰ میزان فروشی که از خود بر جای گذاشته نسبت به سال گذشته ۴۸۷ درصد افزایش فروش را تجربه کرده، همچنین بیشترین میزان فروش فروردین‌ماه را در بخش «گروه پژو» مشاهده می‌کنیم که ۲۸.۴۲۲ دستگاه بوده و جایگاه بعدی پس‌ازآن را محصول «دنا» به خود اختصاص داده است.


مقدار کل تولیدات ایران‌خودرو در فروردین‌ماه سال جاری برابر با ۳۳.۸۱۹ دستگاه بوده که در مقایسه با سال گذشته با افزایش تولید ۱۱۵ درصدی مواجه بوده است.


طی دوره یک‌ماهه منتهی به فروردین ماه سال ۱۴۰۰ بیشترین نرخ فروش محصول را نیز خودروی دنا با مبلغی بالغ‌بر ۱۴۸ میلیون تومان به خود اختصاص داده است.