18:10 | جمعه 10 فروردين 1403
Research Analysis Debriefing Day
معاملات مشکوک سه سیمانی، توالی حضور قدیمی ترین شرکت + ۱۱ نماد

1399/10/23 19:52

در روز ریزش ۴۰ هزار و ۶۲۷ واحدی شاخص رخ داد:

معاملات مشکوک سه سیمانی، توالی حضور قدیمی ترین شرکت + ۱۱ نماد

نماد برتر- در روز ریزش ۴۰ هزار و ۶۲۷ واحدی شاخص، تداوم حضور قدیمی ترین شرکت بورس، سه شرکت سیمانی به همراه ۱۱ نماد دیگر ، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری نماد برتر،  در جریان معاملات چهارمین روز کاری این هفته، بازار سهام با تداوم فشار فروش در نمادهای بزرگ آغاز به کار کرد به طوری که در نهایت نماگر بازار با ریزش 40 هزار و 627 واحدی و عقب نشینی به کانال یک میلیون و 260 هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.



به این ترتیب، بیش از 8.7 هزار و 500 میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات به بانک تجارت، بهساز کاشانه تهران، سایپا، ایران خودرو به همراه بانک ملت با داد و ستد بیش از 568، 563، 480، 475 و 241 میلیون سهمی تعلق گرفت.



در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 9 تا چهار برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.



در صدر این فهرست، شرکت همکاران سیستم حاضر در بازار اول بورس با رشد 4.4 درصدی قیمت سهام، شاهد داد و ستد 26.9 میلیون سهمی شد.



در ادامه هم شرکت های صنعت روی زنگان، آهن و فولاد میلاد، بیمه اتکایی ایرانیان، نفت پارس (قدیمی ترین شرکت حاضر در بورس از 15 بهمن سال 1346)، فرآورده های نسوز آذر، کلر پارس، سیمان بجنورد، سیمان باقران، دوده صنعتی پارس، سرمایه گذاری فلات ایرانیان، قاسم ایران، سیمان غرب، خدمات فنی فولاد یزد و صنعتی پیام مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.



تداوم حضور قدیمی ترین شرکت بورس برای سومین روز،  سه شرکت سیمانی به همراه 11 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.



برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.