19:47 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
بانک صادرات آماده تامین مالی سایپا و قطعه سازان / افزایش سقف و زمان بازپرداخت

1399/10/22 12:25

مدیرعامل اعلام کرد:

بانک صادرات آماده تامین مالی سایپا و قطعه سازان / افزایش سقف و زمان بازپرداخت

نماد برتر- مدیرعامل بانک صادرات برای تامین مالی محصولات جدید سایپا و همچنین قطعه سازان ، اعلام آمادگی کرد و از افزایش سقف تامین منابع مالی مورد نیاز صنعت خودرو و طولانی تر شدن زمان بازپرداخت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نماد برتر، حجت الله صیدی در جریان بازدید از مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا و خط تولید شاهین، گفت : یکی از عوامل موفقیت شرکت های صنعتی ، بروز رسانی و ارائه محصولات جدید است که خوشبختانه گروه خودروسازی سایپا در این مسیر گام برداشته است.


 


وی ادامه داد: محصولات جدید سایپا مانند شاهین و آریا که ظاهر و کیفیت مناسبی دارند ، تضمین کننده آینده این شرکت و صنعت خودرو و نشان دهنده امکان پر کردن جای خالی محصولات قدیمی با محصولات جدید آن هم در شرایط خاص و تحریمی است . بنابراین بانک صادرات آماده تامین مالی طرح های توسعه و تولید محصولات جدید است تا سایپا، سال آینده را با قدم‌های استوار آغاز کند.


 


صیدی افزود: همچنین بانک صادرات در راستای حمایت از تولید و صنعت ، اقدام به ارایه خدمات مالی به قطعه‌سازان و مشتریان خودرو خواهد کرد و طبق مذاکراتی که انجام شده ، قرار است سقف تامین منابع مالی مورد نیاز بخش خودرو افزایش و زمان بازپرداخت با نظر بانک مرکزی طولانی‌تر شود.