09:45 | پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
بزودی اتفاقات مبارکی در ایران‌خودرو روی می دهد/ افتتاح خط تولید گیربکس ۶ سرعته

1399/08/20 11:20

مدیرعامل شرکت :

بزودی اتفاقات مبارکی در ایران‌خودرو روی می دهد/ افتتاح خط تولید گیربکس ۶ سرعته

نماد برتر- مدیرعامل شرکت ایران خودرو با اعلام اینکه بزودی اتفاقات مبارکی در ایران‌خودرو روی می دهد از افتتاح خط تولید گیربکس ۶ سرعته در آینده ایی نزدیک خبر داد.


به گزارش نماد برتر، فرشاد مقیمی در دیدار با مدیران بانک آینده و افتتاح شعبه جدید بانک آینده به نام قطعه‌سازان گفت : بزودی اتفاقات مبارکی در ایران‌خودرو روی خواهد داد که ذی‌نفعان مجموعه از آن بهره‌مند خواهند شد.



وی ادامه داد: برای بهبود عملکرد قوای محرکه و کاهش مصرف سوخت خودروها مطابق با منویات مقام معظم رهبری، اقدامات موثری انجام شده و بهره‌برداری از خط تولید گیربکس شش‌سرعته در آینده نزدیک انجام می شود و راناپلاس نخستین محصولی است که به این گیربکس مجهز خواهد شد.  طراحی موتور سه‌سیلندر و ارتقای موتور تی.‌یو.5 نیز در راستای کاهش مصرف سوخت در دستور کار قرار دارد.



مقیمی با اشاره به اینکه در برنامه‌های توسعه‌ای، هیچ مشاوره‌ای از کشورهای خارجی گرفته‌ نشده، افزود : هر چند تحریم و فشارهااتفاق خوشایندی نیست اما دستاوردهای کسب شده قابل توجه بوده و در مذاکرات با بانک آینده، زمینه امضای تفاهم‌نامه همکاری در آینده نزدیک فراهم می شود.



محمد فطانت‌فرد مدیرعامل بانک آینده نیز گفت :پیشنهاداتی برای همکاری مطرح و مقرر شده تا در کارگروه مشترک ، زمینه‌های اجرایی و عملیاتی برای تسهیل افزایش تولید و عرضه محصولات جدید ایران‌خودرو فراهم شود.