06:43 | شنبه 12 خرداد 1403
Research Analysis Debriefing Day
سپاه پاسداران برای کنترل قیمت ها وارد میدان شد

1399/08/15 18:17

سپاه پاسداران برای کنترل قیمت ها وارد میدان شد

نماد برتر- فرمانده‌کل سپاه پاسداران گفت: به‌دنبال فرمان مقام معظم رهبری درباره کنترل قیمت‌ها و مبارزه با گرانفروشی‌ها و کمک بسیج در این راستا، قرارگاه هفدهم ربیع تشکیل شد.


به گزارش نماد برتر، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در حاشیه نشست هماهنگی و هم‌افزایی ظرفیت‌های سپاه و بسیج و دستگاه های نظارتی و اجرایی برای کنترل قیمت ها و مبارزه با گرانفروشی‌ها و لبیک به منویات مقام معظم رهبری با اشاره به تشکیل قرارگاه هفدهم ربیع گفت: این قرارگاه با حضور وزرای جهادکشاورزی، وزارت صنعت، دادگستری و دادستان‌کل و همه دستگاه‌های نظارتی و امنیتی که در این مسئله درگیر هستند تشکیل شد.



وی افزود: در این جلسه نحوه و سازوکار مشارکت همه نهادها برای کنترل زودهنگام و مؤثر قیمت‌هایی را که بی‌رویه بالا رفته مورد بررسی قرار دادیم تا اقدامات لازم آغاز شود. مباحث بسیار خوبی در این جلسه رد و بدل و تصمیماتی از جمله تشکیل قرارگاه های عملیاتی مورد نیاز در وزارتخانه‌های صنعت و جهاد کشاورزی هم گرفته شد.



سرلشگر سلامی ادامه داد: به‌فضل الهی و یاری امام زمان (عج) از  فردا، تمامی تصمیمات عملیاتی می‌شود. در این جلسه مقرر شد بین وزارت صنعت و وزارت جهادکشاورزی و بسیج تعامل و هماهنگی نزدیکی برقرار شود.