به گزارش نماد برتر، به پرداخت ملت بهعنوان برترین شرکت پرداخت الکترونیک ایران و خاورمیانه و پانزدهمین در جهان با برخورداری از چهار دیتا سنتر بزرگ و تجربه ارزنده ارائه انواع خدمات پرداخت الکترونیک، ضمن اتصال دستگاههای کارتخوان بانک شهر به سوییچ پرداخت این شبکه پایانهای را تحت پشتیبانی 1700 نیروی پشتیبان قرار خواهد داد.
در پیکربندی سوییچ پرداخت این شرکت که با توانمندی بالا و بصورت همزمان یک سوییچ پذیرنده، واسط و تاییدکننده است، قابلیتهایی همچون انعطاف ساختاری، مانیتورینگ و پردازش بهینه انواع تراکنشها در حجم بالا، مدیریت انواع کارتهای صادرشده و استفاده از موتور قوی و دقیق حسابداری بهعنوان محور اصلی عملیات مالی و بانکی لحاظ شده است.
همچنین در صورت نیاز به افزودن هرگونه امکان جدید به گزینههای خدماتی دستگاههای POS بانک شهر، شرکت بهپرداخت ملت با بهرهگیری از توانمندی های گسترده نیروهای متخصص و فنی، آماده ارائه خدمات مورد نیاز در این زمینه خواهد بود.
از دیگر زمینههای همکاری در این قرارداد نصب و راهاندازی، آموزش، جابجایی و پشتیبانی سختافزاری و نرمافزاری و پاسخگویی به بهرهبرداران پایانههای فروشگاهی در سراسر کشور است.
بنابراین گزارش، شرکت بهپرداخت ملت با اتخاذ استراتژی کاهش بهای تمامشده و افزایش سطح کیفی خدمات در ۵ ماه نخست سال با سهمی معادل 50.75 و 46.39 درصدی در مبلغ و تعداد تراکنشها از بازار بین ۱۲ شرکت متصل به سوییچ شاپرک، پرچمدار بلامنازع بازار پرداخت الکترونیک کارتی بوده است که این جایگاه، مهمترین مزیت اتصال پایانههای فروشگاهی بانک شهر به سوییچ پرداخت این شرکت خواهد بود.
بانک شهر نیز بنا بر آمار منتشره از سوی شاپرک در مرداد سال جاری به لحاظ سهم پذیرنده از کل تعداد تراکنشهای ابزار پذیرش کارتخوان فروشگاهی سهم 0.84 درصدی و از لحاظ سهم پذیرنده ازکل مبلغ تراکنشهای ابزار پذیرش کارتخوان فروشگاهی دارای سهم 0.82 درصدی در میان بانکها و موسسات مالی و اعتباری بوده است.