18:31 | شنبه 8 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شتران

بهترین استراتژی در شرایط فعلی بورس برای سهامداران
نماد برتر- در شرایطی معاملات آخرین روز کاری این هفته بازار سهام هم با ریزش ۳۰ هزار و ۸۴۱ واحدی به پایان رسید که بهترین گزینه، دوری از اتخاذ استراتژی های هیجانی و پرهیز از خرید و فروش‌های احساسی است.
حمایت ۱.۴ میلیونی شاخص هم از دست رفت / اثر عوامل سیاسی و اقتصادی
نماد برتر- شاخص بورس در آخرین روز کاری، کانال ۱.۴ میلیونی را از دست داد و به نظر می رسد شرایط سیاسی و اقتصادی فعلی بیشترین اثر را بر نوسان بورس داشته و عملکرد شرکت‌ها کمتر در قیمت‌ ها تاثیر دارد.
 انتشار اولین شماره ماهنامه تخصصی بازار سرمایه
نماد برتر- سایت ره آورد 365 اولین ماهنامه گزارش بازار سرمایه مربوط به آذر ماه 1399 را منتشر کرده است. این ماهنامه قرار است از این پس به‌صورت منظم منتشر شود و در اختیار فعالین بازار سرمایه قرار گیرد. ماهنامه آذر ماه 1399 به‌غیر از اطلاعات کلی بازار در این ماه، به سراغ صنعت پالایشی رفته و به‌شکل مفصلی به تحلیل چند نماد مهم و شاخص‌ساز این صنعت از جمله شپنا، شتران و شبندر پرداخته است
اثر مستقیم مصوبه امروز مجلس در تغییر جهت سهام ۶ پالایشگاه
نماد برتر- مصوبه حمایتی امروز مجلس از پترو پالایشگاه‌ها و موافقت با افزایش فروش خوراک و تنفس ، موجب تغییر جهت سهام ۶ پالایشگاه و تشکیل صف خرید این گروه شد.
نوسانات اخیر شاخص با تغییر استراتژی و اولویت اصلی سهامداران
نماد برتر- نوسان چند روز اخیر شاخص‌ با حفظ کانال ۱.۵ میلیونی نشان از تغییر استراتژی سهامداران بعد از ریزش سنگین بورس و توجه بیشتر به نمادهای کوچک‌تر دارد.
"شتران" با پاسخ به ۶ سئوال آماده بازگشایی شد / عدم تجدید ارزیابی دارایی
نماد برتر- پالایشگاه تهران به ۶ سئوال از جمله نبود برنامه تجدید ارزیابی دارایی ها پاسخ داد تا آماده بازگشت به تابلو معاملات بورس شود.
اقبال داخلی به پتروخوراک‌های بورس انرژی
نماد برتر- بورس انرژی اگرچه مدتی است کم‌خبر ظاهر شده اما آمارهای معاملاتی از روزهای خوب این بازار حکایت دارد.
پنج عامل موثر بر رشد قیمت‌ها + انتظار تداوم رونق بورس
نماد برتر- در شرایطی پنج عامل منجر به رشد قیمت‌ها در بازار سهام شده که بررسی جوانب حکایت از این دارد بورس بدون نیاز به حمایت های جانبی مسیر حرکت را پیدا کرده و رونق آن تداوم دارد.
گزارش امروز بورس با رفتار دو گروه از سهامداران و آغاز تعطیلی‌ های فراگیر
نماد برتر- معاملات امروز بورس درحالی با رشد ۱۶ هزار و ۶۹۰ واحدی شاخص به پایان رسید که با رفتار دو گروه از سهامداران و آغاز تعطیلی‌ های فراگیر همراه بود.
اثر چهار عامل بر امکان کانون توجه قرار گرفتن بورس برای سرمایه‌گذاران
نماد برتر- با سبزپوشی بی سابقه شاخص برای ۶ روز پیاپی از شروع ریزش بورس و اثر چهار عامل این امکان وجود دارد که بازار سرمایه بار دیگر در کانون توجه سرمایه‌گذاران قرار گیرد.
ثر تداوم سه عامل بر بازگشت اعتماد فعالان به بازار سهام
نماد برتر- افزایش ارزش معاملات خرد، افزایش نقدشوندگی، اظهارنظر رئیس سازمان و اتمام حجت با نمادهایی که بازارگردان ندارند از عواملی هستند که در صورت تداوم می توان امید داشت اعتماد به بازار بازگردد.
ادامه خریدهای پرحجم سهامداران حقوقی
نماد برتر- سهامداران عمده همچنان به خریدهای خود ادامه دادند و هفته منتهی به ۲۱ آبان ماه را با انتقال بیش از ۲.۵هزار میلیارد تومان به پرتفوی خود سپری کردند.
احتمال بهبود اوضاع بورس با افزایش حجم و ارزش معاملات در آغاز هفته
نماد برتر- شاخص بورس آخرین روز کاری هفته را با تحرکات مثبت سهامداران و رشد ۹۱۳۳ واحدی به پایان رساند تا شاید افزایش حجم و ارزش معاملات نویدبخش آغاز هفته بهتر باشد.
پنج عامل در روند فعلی بورس / ارزش معاملات خرد رکورد منفی ۱۰ ماهه زد !
نماد برتر- پنج عامل ، مسبب روند فعلی بورس و ادامه سقوط شاخص به کانال ۱.۲ میلیون واحدی شده و ارزش معاملات خرد به کمترین سطح در ۱۰ ماه اخیر رسیده است.
گشایش نماد ETF پالایشی منتظر ثبت افزایش سرمایه ۷۰ و ۴۹ درصدی دو پالایشگاه
نماد برتر- مدیر صندوق پالایش یکم در مورد زمان گشایش نماد این صندوق گفت: گشایش نماد معطل ثبت افزایش سرمایه ۷۰ و ۴۹ درصدی دو پالایشگاه تهران و اصفهان و سپس بازارگردانی است.