03:34 | پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
علیه استیضاح کنندگان وزیر کار جوسازی به راه افتاد
پایگاه خبری راد: یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی با بیان این که علیه استیضاح‌کنندگان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جوسازی شد گفت: صحنه‌گردان جلسه یکی دو نفر از وزارت کار بودند.
اینترنت پرسرعت کم‌خوابی می‌آورد
پایگاه خبری راد: بسیاری از دانشمندان اروپایی به تازگی دریافته و اعلام کرده‌اند آن دسته از کاربرانی که اینترنت پرسرعت خریداری و استفاده می‌کنند، بیشتر به کم‌خوابی مبتلا می‌شوند.
قیمت‌ها در بازار خودرو نزولی شد
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران از نزولی شدن قیمت‌ها در بازار خودروهای داخلی و وارداتی به دنبال اجرای بسته جدید ارزی دولت خبر داد.
تعطیلی 200 مرکز آب چرخانی در تهران!
پایگاه خبری راد: عضو شورای شهر تهران از لزوم توجه به آب چرخانی آب در این وضعیت کم آبی شهر تهران خبر داد.
لاریجانی: منتفی‌شدن استیضاح تنها با پس گرفتن همه امضاها امکان‌پذیر است
پایگاه خبری راد: رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که «در جریان اعلام وصول و بررسی استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روال قانونی انجام شده» در عین حال گفت که منتفی شدن این استیضاح تنها با پس گرفتن همه امضاها امکان‌پذیر خواهد بود.
افزایش نگرانی از محتوای خشونت‌آمیز شبکه‌های اجتماعی
پایگاه خبری راد: بسیاری از روانشناسان و جامعه‌شناسان از شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و تامبلر درخواست کرده‌اند که نظارت بیش‌تری برروی محتوای خشونت‌آمیز پلت‌فرم خود داشته باشند.
بسته جدید ارزی بخشی از مشکلات را حل می‌کند
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت که با اجرای بسته جدید ارزی دولت، بخشی از مشکلات در این زمینه حل خواهد شد.
این لایحه را نقد کنید
پایگاه خبری راد: در حالی که لایحه صیانت از داده‌های شخصی اخیرا توسط سازمان فناوری اطلاعات کشور رونمایی شده، افراد می‌توانند با مطالعه‌ی پیش‌نویس این لایحه، نسبت به نقد آن اقدام کنند.
واردات کولر گازی و دستگاه‌های برودتی ممنوع شد
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیرکاران صنایع برودتی از ممنوعیت واردات کولرهای گازی و دستگاه های برودتی به دلیل تولید داخلی این دست محصولات خبر داد.
باروری ابرها بارندگی را ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش می‌دهد
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز ملی تحقیقات و مطالعات باروری ابرها گفت: موضوع بارورسازی ابرها یک مسئله شناخته‌شده در کل دنیا است که تاثیرات مطلوب آن نیز تاکنون شناسایی شده و نظراتی که از سوی منتقدان مطرح می‌شود، باید کارشناسی باشد.