15:06 | جمعه 30 آذر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پاسخگویی به شکایات

پوشش تلفن همراه داخل ساختمان جزو تعهدات اپراتورهاست
نماد برتر- به گفته مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری، اپراتورها در پروانه خود متعهد شدند که تمام شهر را از نظر آنتن تلفن همراه پوشش بدهند و این تعهد داخل ساختمان‌ها، پارک‌ها و پاساژهای متعارف را در بر می‌گیرد.
فروش فوق العاده ۱۵۲ هزار محصول ایران خودرو و سایپا تا پایان سال
نماد برتر- مدیرکل صنایع حمل و نقل وزارت صنعت از عرضه ۱۵۲ هزار خودرو توسط ایران خودرو و سایپا بصورت فروش فوق العاده تا پایان سال با تحویل حداکثر یک تا سه ماهه خبر داد.
الزام کمیته راهبری رجیستری برای ثبت گوشی مسافری
نماد برتر- مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری اعلام کرد رجیستری گوشی تلفن همراه مسافری تنها با درج شماره سیم‌کارتی امکان‌پذیر است که حداقل ۲۰ روز از زمان فعال‌سازی آن گذشته باشد.
از رمز یک‌بار مصرف برای احراز هویت کاربران تا کدهای دستوری برای غیرفعال‌سازی اینترنت آزاد
نماد برتر- اجرایی کردن رمز یک‌بار مصرف برای احراز هویت کاربران در هنگام فعال‌سازی سیم‌کارت، الزام قانونی اپراتورها به ارایه خدمات ارزش افزوده در قالب بسته‌های اعتباری، پیش‌بینی کدهای دستوری جهت غیرفعال‌سازی مصرف آزاد اینترنت، از اقداماتی است که در یک سال گذشته در راستای ایجاد شفافیت در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و تقویت فضای رقابتی سالم بین اپراتورها انجام شده است.
فروشگاه‌های اینترنتی ملزم به اعلام به روز قیمت و موجودی کالا شدند
نماد برتر- مرکز توسعه تجارت الکترونیکی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که فروشگاه‌های اینترنتی دارای نماد اعتماد الکترونیکی ملزم به اعلام به روز قیمت و موجودی کالا هستند.
عرضه ۶۰ هزار خودرو در کمتر از ۲ ماه آینده
پایگاه خبری راد: قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو از برنامه تجاری‌سازی و عرضه حدود ۶۰ هزار دستگاه خودرو ظرف کمتر از دو ماه آینده خبر داد و گفت: با افزایش عرضه، قیمت در بازار به شرایط واقعی نزدیک خواهد شد.
کم‌فروشی اینترنت توسط شرکت‌ها جبران می‌شود
پایگاه خبری راد: برخی از شرکت‌های ارائه‌کننده خدمات اینترنت ثابت که کم‌فروشی پنج تا هشت درصدی آن‌ها توسط سازمان تنظیم مقررات ارتباطات محرز شده بود، با در نظر گرفتن این موضوع در محاسبه آستانه مصرف منصفانه، به دنبال جبران این مغایرت درآمدند.
میزان تشعشعات رادیویی منطقه شما چقدر است؟
پایگاه خبری راد: در صورتی که درباره میزان تشعشعات رادیویی منطقه‌ خود نگران هستید، می‌توانید از طریق رگولاتوری آن را اندازه‌گیری کرده و اگر با تشعشعاتی بیش از حد استاندارد مواجه شدید، این موضوع را در سامانه ثبت شکایت اعلام کنید.
همین حالا #۸۰۰* را بگیرید
پایگاه خبری راد: در صورتی که با کم شدن نامتناسب شارژ سیم‌کارت و یا هزینه‌ی بالای قبض مواجه می‌شوید، سریعاً شماره‌ی #۸۰۰* را بگیرید تا اگر در سرویس‌های ارزش افزوده عضو شدید، از آن آگاهی یافته و بتوانید این خدمات را غیرفعال کنید.
قابل توجه مشترکین موبایل که صورتحساب نادرست پرداخت کردند
پایگاه خبری راد: پس از آنکه اواسط هفته اخیر تایید شد که اختلال در صدور قبض جدید، منجر به افزایش صورتحساب صادره و قطع خطوط برخی از مشترکین اپراتور اول شده است؛ همراه اول اعلام کرده که به تمامی مشترکینی که صورتحساب نادرست ماه گذشته را پرداخت کرده‌اند بسته مکالمه یا دیتا هدیه می‌دهد.
افزایش صورتحساب و قطع خطوط برخی از مشترکین همراه اول
پایگاه خبری راد: اختلال در صدور قبض جدید، منجر به افزایش صورتحساب صادره و قطع خطوط برخی از مشترکین اپراتور اول شد.
«خدمات ارزش افزوده» ناخواسته را لغو کنید
پایگاه خبری راد: خدمات ارزش افزوده که شامل مسابقات و رأی‌گیری تبلیغات موبایلی، بازی آنلاین و غیره می‌شوند، اگرچه باید با اطلاع مشترکین فعال شوند اما در مواردی که با تبلیغات کاذب و گمراه‌کننده، مشترکین به فعال‌سازی این خدمات اقدام کرده‌اند، می‌توان نسبت به غیرفعال‌سازی آن اقدام کنند.
اگر از خدمات ارتباطی شکایت دارید حتما بخوانید
پایگاه خبری راد: در صورتی که کاربران از هر یک از خدمات اینترنتی، تلفن ثابت، تلفن همراه، خدمات پستی، تشعشعات و دفاتر پیشخوان شکایتی دارند، می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت شکایات مبتنی بر مکان‌نمای جغرافیایی، شکایت خود را ثبت کنند تا رگولاتوری به بررسی شکایات آن‌ها بپردازد.
سرعت اینترنت‌تان چقدر است؟
پایگاه خبری راد: کاربران اینترنت پرسرعت می‌توانند با استفاده از ابزارهای تست سرعت و کیفیت، از وضعیت سرویس دریافتی خود اطمینان حاصل کرده و درصورت عدم تطابق سرویس ارائه‌شده با سرویس درخواستی، شکایت کنند.
صفحه قبل | صفحه بعد