پایگاه خبری راد: شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در گزارشی میزان وفاداری مشتریان در استفاده از شبکه خدمات پس از فروش برندهای مختلف خودرویی داخلی و خارجی فعال در ایران را بررسی کرده است.
پایگاه خبری راد: شرکتهای خودروساز ژاپنی طی 10 سال گذشته، دارای بیشترین میزان وفاداری مشتریان خود در بازار ایالات متحده آمریکا هستند، هرچند این شرایط میتواند برای بازارهای خارج از آمریکا هم صادق باشد.
پایگاه خبری راد: سود شرکت های خودرویی از فروش خودرو فقط 11 درصد است و سهم درآمدی شرکت ها از خدمات پس از فروش 24 درصد است که باید گفت سود این حوزه 50 درصد خواهد بود.
به دلیل برخی از نقاط ضعف، تولید در بخش خودرو از حوزه فروش و خدمات عقب تر است و نیاز دارد تا با برخی استانداردسازی ها، خودش را به حد معقول برساند.