18:24 | يكشنبه 4 آذر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

وفاداری مشتریان

سنجش وفاداری مشتریان به خدمات پس از فروش برندهای خودرویی در ایران
پایگاه خبری راد: شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در گزارشی میزان وفاداری مشتریان در استفاده از شبکه خدمات پس از فروش برندهای مختلف خودرویی داخلی و خارجی فعال در ایران را بررسی کرده است.
وفاداری آمریکایی‌ها به خودروسازان ژاپنی!+جدول
پایگاه خبری راد: شرکت‌های خودروساز ژاپنی طی 10 سال گذشته، دارای بیشترین میزان وفاداری مشتریان خود در بازار ایالات متحده آمریکا هستند، هرچند این شرایط می‌تواند برای بازارهای خارج از آمریکا هم صادق باشد.
رشد 30 درصدی نمایندگی های نگین خودرو تا پایان سال
پایگاه خبری راد: سود شرکت های خودرویی از فروش خودرو فقط 11 درصد است و سهم درآمدی شرکت ها از خدمات پس از فروش 24 درصد است که باید گفت سود این حوزه 50 درصد خواهد بود.
استانداردهای روز دنیا باید بومی سازی شود
به دلیل برخی از نقاط ضعف، تولید در بخش خودرو از حوزه فروش و خدمات عقب تر است و نیاز دارد تا با برخی استانداردسازی ها، خودش را به حد معقول برساند.
صفحه قبل | صفحه بعد