پایگاه خبری راد: معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: طرح فروش فوری اعتباری محصولات سایپا که با هدف عرضه مستقیم خودرو به مصرفکنندگان و مشتریان واقعی در راستای تنظیم بازار از روز ۷ خردادماه آغاز شده بود، همچنان ادامه دارد.
پایگاه خبری راد: در پی اجرایی شدن طرح فروش فوری محصولات دو شرکت بزرگ خودروسازی در راستای تنظیم بازار، سوالات و حرف و حدیثهای بسیاری پیرامون آن نقل میشود.
پایگاه خبری راد: معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با اشاره به اینکه شرایط ارائه خدمات در سایپا بر اساس آمار ارائه شده از مراجع ذیصلاح نسبت به گذشته بهبود یافته است، خاطرنشان کرد: وقفه ایجاد شده در تحویل محصولات مشتریان سایپا در حال برطرف شدن است.