11:53 | شنبه 12 آبان 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

قطب سوم خودرو

چرا ۳۰۰۰ کانتینر لوازم یدکی خودروسازان در چابهار خاک می‌خورد؟
پایگاه خبری راد: گمرک اعلام کرده تا آخر اسفند به دو خودروساز فرصت می‌دهد تا ۳۰۰۰ کانتینر کالاهای یدکی خود را از چابهار ترخیص کننند، کالاهای یدکی خودروسازان قبلا متمرکز از بندرعباس ترخیص می‌شده اما چرا این بار در چابهار است؟
بررسی چالش‌های صنعت خودرویی کشور در مجلس
پایگاه خبری راد: نشست چالش‌های صنعت خودرویی کشور و موانع خصوصی سازی این صنعت با حضور رییس کمیسیون ویژه اصل ۴۴، دبیر انجمن صنعت خودروسازی کشور، مدیرعامل اسبق سایپا و رییس اسبق انجمن قطعه سازی کشور در محل کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی بررسی شد.
قطب سوم خودرو سازی در کشور ایده ای که بر روی کاغذ ماند
پایگاه خبری راد: انحصار در حوزه خودروسازی کشور به معضلی جدی و چالش برانگیز در یکی از پر سرو صداترین صنایع کشور تبدیل شده و تا زمانی که شاهد شکست این انحصار نباشیم انتظار حصول توفیقات شایسته در این بخش نزدیک به محال خواهد بود.
شکل گیری قطب سوم خودروسازی کشور در سمنان
پایگاه خبری راد: رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت که این استان قطب سوم خودروسازی کشور می‌شود.
فرانسوی ها هیچ وقت به قول خود عمل نمی کنند!
پایگاه خبری راد: در تمام قراردادهایی که از ابتدا تا کنون با خودروسازان فرانسوی بسته ایم، ایشان برای صادرات محصولات تولیدی در ایران تعهد داده اند اما؛ هیچ گاه به آن عمل نکرده اند.
خودروسازان ایرانی مشکلی برای تولید ندارند
پایگاه خبری راد: ورود قطب سوم به صنعت خودروسازی بی شک به نفع تولید ملی و مردم است و فضای رقابتی بازار خودرو را نیز بهبود می بخشد.
خودروسازان کرمان می توانند نیاز بازار داخلی را تامین کنند
پایگاه خبری راد: ایران خودرو ، سایپا، مدیران خودرو، چری،کرمان موتور و سایر خودروسازان فعال در منطقه کرمان می توانند نیاز بازار داخلی را تامین کنند و ورود قطب جدید به صنعت خودرو لزومی ندارد.
 «قطب سوم» خودرو؛ دردی از مملکت دوا نخواهد کرد
پایگاه خبری راد - مشاور خودرویی وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تا زمانی که در فکر و اندیشهه مونتاژ کاری به جای تولید مستقیم هستیم، ایجاد قطب سوم خودروسازی کمکی به صنعت خودرو و اقتصاد کشور نمی کند.
 قطب سوم خودروسازی در کشور بی معنی است!
پرشین خودرو: بیان ایجاد قطب سوم صنعت خودروسازی یک حرکت احساسی، نمادین و بدون کارشناسی است و هر فردی که کمی بازار و صنعت خودرو را بشناسد می داند که این اتفاق در شرایط فعلی معنی ندارد.
صفحه قبل | صفحه بعد