03:10 | يكشنبه 8 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شکایت از اپراتورها

بیش‌ترین شکایت مردم از اینترنت است
پایگاه خبری راد: مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: نتایج ارزیابی هفتگی سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات ۱۹۵ نشان می‌دهد در بازه زمانی ۲۸ دی‌ماه تا پنجم بهمن‌ماه، بیش‌ترین شکایت مشترکین مربوط به حوزه اینترنت و کم‌ترین شکایت مربوط به حوزه خدمات پستی است.
چگونه از خدمات اپراتورها شکایت کنیم
پایگاه خبری راد: مشترکان با بهره‌گیری از سامانه ثبت شکایات مبتنی بر مکان‌نمای جغرافیایی، می‌توانند شکایت خود را از خدمات اینترنتی، تلفن ثابت، تلفن همراه، خدمات پستی و ارتباطات رادیویی مربوط به هر یک از اپراتورها با ذکر مکان اعلام کنند و رگولاتوری نیز با نگاه مردم به ارزیابی اپراتورها می‌پردازد.
صفحه قبل | صفحه بعد