فنرسازی زر در شهریورماه توانسته ۷۹۷ تن از محصولات خود را در بازار به فروش برساند که شاهد افزایش فروش ۵۷ درصدی نسبت به ماه گذشته بود.
فنرسازی زر در مردادماه توانسته ۵۰۹ تن از محصولات خود را در بازار به فروش برساند که شاهد کاهش فروش ۱۹ درصدی نسبت به ماه گذشته بود.
هزینههای مالی فنرسازی زر طی این دوره برابر با ٢٠ میلیون تومان بوده که این رقم افزایش ٨ میلیون و ۶٠٠ هزار تومانی را نسبت به دوره گذشته تجربه کرده است.
نماد برتر - بیشترین میزان درآمدی که "خزر" در اسفندماه ثبت کرده از بخش فروش محصولات در بازار داخلی با ۱۶۰.۹۳۸ میلیون ریال به دست آمده است.
نماد برتر- شرکت فنرسازی زر در دوره منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، در مقایسه با دوره ۶ ماهه سال گذشته افزایش ۱۰۳درصدی در درآمدهای عملیات، افزایش ۹۲۳درصدی در سود عملیاتی، افزایش ۳۴۲۸درصدی در سود خالص، افزایش ۳۰درصدی در داراییها و افزایش ۷۱۶درصدی در سود انباشته داشته است.
نماد برتر- فنرسازی زر از زیرمجموعه های سایپا از افزایش ۲۰ درصدی نرخ فروش فنرهای خودروهای سبک ، سنگین و نیمه سنگین و زمان اعمال خبر داد.