برچسب:
خدمات پس از فروش خودرو
نماد برتر- پنجمین مرکز آموزشی مشترک ایساکو و دانشگاه فنی و حرفهای در راستای تفاهم نامه همکاری دو جانبه و با هدف تمرکز زدایی آموزش فنی، در استان گیلان افتتاح شد.
نماد برتر- قیمت گذاری دستوری و توزیع رانت مصداق این است که دست در جیب سهامداران کنیم. این رفتار ضرر به سهامدار است.
نماد برتر- شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو در سال «جهش تولید» با کسب بالاترین امتیاز در بین شرکتهای ارایه دهنده خدمات پس از فروش خودرویی، برای یازدهمین سال متوالی مقام اول این حوزه را کسب کرد.
پایگاه خبری راد: شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در گزارشی میزان وفاداری مشتریان در استفاده از شبکه خدمات پس از فروش برندهای مختلف خودرویی داخلی و خارجی فعال در ایران را بررسی کرده است.
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، آثار مثبت و منفی آزادسازی قیمت خودروهای غیرپرتیراژ توسط ایرانخودرو را تشریح کرد.
پایگاه خبری راد: دستورالعمل ترخیص خودروهای دپو شده در گمرک تدوین و در انتظار دریافت تاییدیه وزیر صمت از رئیس جمهوری و ابلاغ است.
پایگاه خبری راد: دبیر انجمن ملی لیزینگ در مورد تخلف شرکتهای لیزینگ و تعقیب آنها، گفت: اینها در حوزه نظارت و مسئولیت سازمان حمایت و وزارت صمت قرار دارند.
پایگاه خبری راد: عضو هیات علمی گروه مهندسی خودرو در دانشگاه علم و صنعت ایران گفت: رفع نوسان از بازار خودرو نیازمند تعیین تکلیف فوری قیمت گذاری و پرهیز از تصمیم گیری دیرهنگام است.
پایگاه خبری راد: قائممقام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گفت: بررسی صورت گرفته از عملکرد سال ۱۳۹۶ خودروسازان بزرگ نشان میدهد که قانون تعویض خودرو در صورت تکرار عیب، به تدریج در حال جا افتادن و اجرایی شدن است.
پایگاه خبری راد: وزارت صنعت، معدن و تجارت اهداف کیفی صنعت خودرو در سه حوزه کیفیت محصول، خدمات فروش و خدمات پس از فروش را برای سال جاری تعیین و جهت اجرا به خودروسازان ابلاغ کرد.
پایگاه خبری راد: دبیر انجمن صنفی شرکتهای خدمات پس از فروش خودرو از برنامهریزی برای بازنگری در دستورالعمل "شرایط، ضوابط و ارزیابی خدمات پس از فروش صنعت خودرو" خبر داد.
پایگاه خبری راد: دو شرکت "افرا موتور" و "آرین موتور تابان" در ارزیابی وضعیت خدمات پس از فروش خودرو در طول سال ۱۳۹۶، مردود شدهاند.
پایگاه خبری راد: علاوه بر پیمانکاران، مشتریان خدمات پس از فروش خودرو نیز در مواردی از عملکرد شرکتهای ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودروهای داخلی و وارداتی ناراضی هستند.
پایگاه خبری راد: پدیده جالب در ارائه خدمات پس از فروش از سوی خودروسازان و واردکنندگان خودرو این است که هم مشتریان و هم پیمانکاران (نمایندگی) این شرکتها از عملکرد آنها ناراضی هستند.
پایگاه خبری راد: سوء استفاده از آرم و علائم یک برند معتبر امداد خودرو، مانور متقلبانه و فریب عمومی قلمداد می شود که این اقدام از سوی شرکت های امداد خودرو و یا توسط اشخاصی که فریب خورده اند و از قبل آن متضرر شده اند قابل پیگیری کیفری است.