10:57 | دوشنبه 11 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

خدمات پس از فروش خودرو

پنجمین مرکز آموزشی مشترک ایساکو و دانشگاه فنی و حرفه‌ای افتتاح شد
نماد برتر- پنجمین مرکز آموزشی مشترک ایساکو و دانشگاه فنی و حرفه‌ای در راستای تفاهم نامه همکاری دو جانبه و با هدف تمرکز زدایی آموزش فنی، در استان گیلان افتتاح شد.
قیمت گذاری دستوری حاصلی جز رانت ندارد/ آزاد سازی قیمت، راه نجات صنعت خودرو
نماد برتر- قیمت گذاری دستوری و توزیع رانت مصداق این است که دست در جیب سهامداران کنیم. این رفتار ضرر به سهامدار است.
صدرنشینی خدمات پس از فروش ایران‌خودرو یازده ساله شد
نماد برتر- شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در سال «جهش تولید» با کسب بالاترین امتیاز در بین شرکت‌های ارایه دهنده خدمات پس از فروش خودرویی، برای یازدهمین سال متوالی مقام اول این حوزه را کسب کرد.
سنجش وفاداری مشتریان به خدمات پس از فروش برندهای خودرویی در ایران
پایگاه خبری راد: شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در گزارشی میزان وفاداری مشتریان در استفاده از شبکه خدمات پس از فروش برندهای مختلف خودرویی داخلی و خارجی فعال در ایران را بررسی کرده است.
 قیمت‌گذاری چهار محصول ایران‌خودرو بر چه مبنایی صورت گرفته؟!
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، آثار مثبت و منفی آزادسازی قیمت خودروهای غیرپرتیراژ توسط ایران‌خودرو را تشریح کرد.
آزادی خودروهای دپو شده نیازمند امضای رییس جمهور
پایگاه خبری راد: دستورالعمل ترخیص خودروهای دپو شده در گمرک تدوین و در انتظار دریافت تاییدیه وزیر صمت از رئیس جمهوری و ابلاغ است.
لیزینگ کلاهبردار نیست/ وزارت صنعت پاسخگوی پیش‌فروش خودرو باشد
پایگاه خبری راد: دبیر انجمن ملی لیزینگ در مورد تخلف شرکت‌های لیزینگ و تعقیب آنها، گفت: این‌ها در حوزه نظارت و مسئولیت سازمان حمایت و وزارت صمت قرار دارند.
قیمت گذاری خودروها تعیین تکلیف شود
پایگاه خبری راد: عضو هیات علمی گروه مهندسی خودرو در دانشگاه علم و صنعت ایران گفت: رفع نوسان از بازار خودرو نیازمند تعیین تکلیف فوری قیمت گذاری و پرهیز از تصمیم گیری دیرهنگام است.
قانون "تعویض خودرو" در حال جا افتادن است
پایگاه خبری راد: قائم‌مقام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گفت: بررسی صورت گرفته از عملکرد سال ۱۳۹۶ خودروسازان بزرگ نشان می‌دهد که قانون تعویض خودرو در صورت تکرار عیب، به تدریج در حال جا افتادن و اجرایی شدن است.
اهداف کیفی صنعت خودرو تعیین و ابلاغ شد
پایگاه خبری راد: وزارت صنعت، معدن و تجارت اهداف کیفی صنعت خودرو در سه حوزه کیفیت محصول، خدمات فروش و خدمات پس از فروش را برای سال جاری تعیین و جهت اجرا به خودروسازان ابلاغ کرد.
دستورالعمل خدمات پس از فروش خودرو بازنگری می‌شود
پایگاه خبری راد: دبیر انجمن صنفی شرکتهای خدمات پس از فروش خودرو از برنامه‌ریزی برای بازنگری در دستورالعمل "شرایط، ضوابط و ارزیابی خدمات پس از فروش صنعت خودرو" خبر داد.
۲ شرکت خودرویی مردود شدند
پایگاه خبری راد: دو شرکت "افرا موتور" و "آرین موتور تابان" در ارزیابی وضعیت خدمات پس از فروش خودرو در طول سال ۱۳۹۶، مردود شده‌اند.
بررسی پدیده خدمات پس از فروش خودرو در کشور
پایگاه خبری راد: علاوه بر پیمانکاران، مشتریان خدمات پس از فروش خودرو نیز در مواردی از عملکرد شرکتهای ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودروهای داخلی و وارداتی ناراضی هستند.
مشتری و پیمانکار، هر دو ناراضی!
پایگاه خبری راد: پدیده جالب در ارائه خدمات پس از فروش از سوی خودروسازان و واردکنندگان خودرو این است که هم مشتریان و هم پیمانکاران (نمایندگی) این شرکتها از عملکرد آنها ناراضی هستند.
شبیه سازی آرم و علائم شرکتهای امداد خودرویی معتبر
پایگاه خبری راد: سوء استفاده از آرم و علائم یک برند معتبر امداد خودرو، مانور متقلبانه و فریب عمومی قلمداد می شود که این اقدام از سوی شرکت های امداد خودرو و یا توسط اشخاصی که فریب خورده اند و از قبل آن متضرر شده اند قابل پیگیری کیفری است.
صفحه قبل | صفحه بعد