14:24 | سه شنبه 29 خرداد 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

خدمات پس از فروش ایران خودرو

پنجمین مرکز آموزشی مشترک ایساکو و دانشگاه فنی و حرفه‌ای افتتاح شد
نماد برتر- پنجمین مرکز آموزشی مشترک ایساکو و دانشگاه فنی و حرفه‌ای در راستای تفاهم نامه همکاری دو جانبه و با هدف تمرکز زدایی آموزش فنی، در استان گیلان افتتاح شد.
نخستین دناپلاس‌های توربواتوماتیک به مشتریان تحویل شد
نماد برتر- مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در مراسم تحویل نخستین سری محصول دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک، با تاکید براینکه بهبودهای ۲۰گانه در دناپلاس توربواتوماتیک صورت گرفته است، از این محصول به عنوان دستاورد و گام بزرگ رو به جلو در صنعت خودروسازی کشور یاد کرد.
آمادگی برای ارائه خدمات خودرویی به زائران اربعین
پایگاه خبری راد: شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو اعلام کرد: بیش از سه ماه است که در حال تدارک مقدمات طرح «با تو تا حرم» بوده و در خصوص سفارش‌گذاری، تامین، بسته‌بندی و ارسال قطعات یدکی خودرو و تجهیزات لازم به نمایندگی‌های شهرهای مرزی منتهی به کشور عراق اقدامات لازم انجام شده است.
گام های توسعه ای ایران خودرو
پایگاه خبری راد: صنعت خودروسازی ایران در حالی وارد چهارمین دهه فعالیت خود پس از پیروزی انقلاب اسلامی می شود که فراز و فرودهای فراوانی را پشت سر گذاشته است.
ناوگان امداد خودرو ایران در روز سیزده بدر در خدمت مردم
پایگاه خبری راد: همزمان با آمادگی خدمات پس از فروش ایران خودرو برای بازگشت مسافران نوروزی، آرایش و چیدمان ناوگان امداد خودرو ایران متناسب با شرایط بازگشت مسافران نوروزی و ترددهای روز سیزده بدر تغییر خواهد کرد.
تمرکز بر رفع عیب در محل در خدمات نوروزی امداد خودرو
پایگاه خبری راد: مدیرعامل خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) گفت: در ارائه خدمات امداد خودرو ایران، اولویت و تاکید ما بر رفع اشکال خودرو در محل هست تا هموطنان و مسافران نوروزی بتوانند به سفر خود ادامه دهند.
به کمپین «نه به تصادفات جاده ای» می پیوندیم
پایگاه خبری راد: مهندس سیدرضا حسینی، مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو و مهندس شهرام صالحی، مدیرعامل امداد خودرو ایران با امضای میثاق نامه به کمپین نه به تصادفات جاده ای نوروز پیوستند.
طرح خدمات نوروزی ایران خودرو آغاز شد
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) از آغاز طرح خدمات و امداد نوروزی این شرکت از امروز تا ۱۴ فروردین ماه ۱۳۹۷ خبر داد.
آغاز جشنواره خدمات نوروزی «ایران‌ خودرو»
پایگاه خبری راد: شركت خدمات پس از فروش ایران خودرو جشنواره خدمات نوروزی خود را از شنبه 26 اسفند ماه سال جاری كلید می‌زند.
تامین مناسب و به موقع قطعات مورد نیاز است
پایگاه خبری راد: خدمات پس از فروش ایران خودرو موفق شد ضمن ادامه روند رو به رشد خود، با برداشتن گامی‌ دیگر در مسیر ارتقاء رضایت مشتریان، باز هم مهر تاییدی بر تلاش‌های خود در راستای افزایش رضایت مشتریان از شركت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران، دریافت كند و صعودی 18 پله‌ای را از ابتدای سال جاری تا پایان دی‌ماه، تجربه كند.
دغدغه همیشگی ما؛ رضایت مشتریان است
پایگاه خبری راد: ما در ایساکو نیک می دانیم که مهمترین مزد فعالیت ما، لبخند رضایتی است که بر لبان مشتریان محصولات ایران خودرو می نشیند.
امضای قرارداد «ایکاپ» و امداد خودرو ایران+جزئیات
پایگاه خبری راد: محصولات شرکت مشترک ایران خودرو و پژو «ایکاپ» نیز تحت پوشش چتر خدمات امدادی شرکت امداد خودرو ایران قرار گرفت.
مرزهای 4 گانه تحت پوشش و نظارت «امداد خودرو ایران»
پایگاه خبری راد: امداد خودرو ایران، بزرگترین سازمان امدادی خودرو در کشور به مانند سال های گذشته امسال نیز طرح ویژه ای برای زائرین عتبات عالیات در نظر گرفته است که از 13 تا 21 آبان ماه به صورت شبانه روزی در خدمت هموطنان عزیز خواهد بود.
ارائه خدمات خودرویی به زائران اربعین در عراق
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو از استقرار اکیپ‌های امدادی و ارائه خدمات خودرویی به زائران ایرانی در نجف و کربلا در ایام اربعین حسینی خبر داد.
کاهش زمان تعمیرات و افزایش سرعت خدمات
پایگاه خبری راد: براساس اعلام نتایج ارزیابی سازمان بازرسی کیفیت، ایساکو موفق شد با کسب بیشترین امتیاز در میان شرکت‌های خودروساز و واردکننده خودرو در صدر جدول ارزیابی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرویی قرار گیرد.
صفحه قبل | صفحه بعد