04:38 | يكشنبه 16 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
دغدغه همیشگی ما؛ رضایت مشتریان است

1396/12/12 18:49

دغدغه همیشگی ما؛ رضایت مشتریان است

پایگاه خبری راد: ما در ایساکو نیک می دانیم که مهمترین مزد فعالیت ما، لبخند رضایتی است که بر لبان مشتریان محصولات ایران خودرو می نشیند.

به گزارش پایگاه خبری راد،  حوزه خدمات پس از فروش در جهان به عنوان بازوی توانمند صنعت خودرو شناخته می شود و از این رو بسیاری بر این عقیده هستند که خدمات پس از فروش نه به معنی یک مجموعه تعمیرگاهی و تامین کننده نیازهای خریداران خودرو، بلکه به عنوان بخش اصلی زنجیره خودرو باید دیده و برای آن برنامه ریزی شود.
ایساکو در دکترین جدید خود سعی کرده است از روی همین طرز فکر جهت گیری های خود را تدوین و پایه ریزی کند و اصل را بر کیفیت و افزایش رضایت مشتریانی قرار دهد که با توجه به خدمات دریافتی، نشان خودرویی خود را انتخاب می کنند.
برند ایران خودرو به عنوان بزرگترین خودروسازی خاورمیانه تلاش بسیاری برای رشد و توسعه بازار گران قیمت خود در داخل و خارج از مرزهای جغرافیایی کشور کرده است و در این راه، شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو- ایساکو، همیشه و در همه حال به عنوان پشتوانه این حرکت رو به جلو حضور فعال داشته و خواهد داشت.
در سال های گذشته سعی کردیم با اضافه کردن برخی از خدمات نوین که در سطح جهانی امتحان خود را پس داده اند، خدمات بهتر و به روزتری به مشتریان وفادار ایران خودرو ارائه کنیم البته نیک می دانیم که در ابتدای مسیر مشتری مداری هستیم اما به هر حال کار را آغاز کرده و تا کسب رضایت حداکثری مشتریان پیش خواهیم رفت.
استفاده از خدمت جدید مانند "اتوکلیک" برای راحتی حال مشتریان گرانمایه ایران خودرو و همچنین معرفی "اپلیکیشن خدماتی ایساکو" تنها گوشه کوچکی از خدمات و فعالیت هایی است که باید به همراهان خود ارائه می دادیم و امروز خوشحال از این تغییر و لبخند رضایت شما خوبان هستیم.
ایساکو همواره و همیشه سعی کرده است به منظور توسعه فعالیت های مجموعه بالادستی خود یعنی ایران خودرو، بهترین ها را برای مشتریان خود طلب کند از این رو گروه مدیران و مشاوران شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو به طور مداوم در تلاش هستند تا راه های جدید خدمت رسانی و کمک به بهبود فعالیت های نمایندگی های سراسر کشور را پیدا و آنها را با بومی سازی به نفع مشتریان و همراهان خود، عملیاتی کنند.
از قدیم گفته اند وقت طلاست و ما این ارزش زمان را به خوبی درک می کنیم. از طرفی بسیاری از مشتریان ما کارمندان و فعالان صنعتی هستند که در طول هفته از صبحگاهان تا شامگاهان در راه اعتلای خود و خانواده عزیزشان تلاش می کنند و شاید زمان کمتری برای حضور در تعمیرگاه ها و نمایندگی های ایساکو داشته باشند از این رو در طرحی برای روزهای مانده تا پایان سال و برای اینکه مشتریان ایران خودرو بتوانند بهترین زمان را برای حضور در تعمیرگاه ها انتخاب کنند، برخی از نمایندگان ایران خودرو در تهران به منظور ارائه خدمات در روزهای جمعه انتخاب شده اند تا مشتریان تهرانی در روزهای پایان سال 96 و آغاز سفرهای نوروزی بتوانند با خیالی راحت آماده شوند.
ما در ایساکو نیک می دانیم که مهمترین مزد فعالیت ما، لبخند رضایتی است که بر لبان مشتریان محصولات ایران خودرو می نشیند و برای کسب این دستمزد با ارزش، شبانه روزی در حال برنامه ریزی و اجرای خدمات نوین هستیم.
بی گمان وقتی در گزارش های شرکت های بازرسی کیفیت، رضایت مشتریان از خدمات ارائه شده توسط ایران خودرو افزایش پیدا می کند؛ بر خود می بالیم زیرا به عنوان شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو- ایساکو، سهمی در این افزایش رضایت مندی داشته ایم.
در راه کسب رضایت مشتریان ایران خودرو، ایساکو تنها نیست و یک زنجیره تامین قوی و با ثبات از ما پشتیبانی می کند و این مطلب به خوبی اهمیت موضوع زنجیره تامین را در فرآیند خدمت رسانی و تولید کیفی نشان می دهد. از این رو ایساکو در تلاش است تا هر ساله با بهبود وضعیت زنجیره تامین خود، امتیاز و اعداد رضایت مندی شما خوبان از خدمات ارایه شده را بهبود بخشد.
امید ما در مجموعه ایساکو این است که هیچ مشتری از خدمات دریافتی برای خودروی خود ناراضی نباشد و نمره شما به ما و همکارانمان همیشه عالی ثبت شود. ان شاالله.

- سید رضا حسینی مدیرعامل ایساکو