نماد برتر- عضوانجمن علمی استاندارد ایران کم توجهی برندهای ایرانی به "جایگاه یابی موثر برندها" و عدم بهره مندی از استانداردهای این حوزه را عامل سلب شدن توان رقابتی از آنها دانست و گفت: این مسئله به ظهور و گسترش برندهای غیر ایرانی در کشور کمک می کند، به گونه ای که هر روزه شاهد رشد و نمو برندهای خارجی و تمایل مصرف کنندگان به استفاده از آنها هستیم.
پایگاه خبری راد: محققان کشور با ثبت دومین استاندارد ملی در حوزه مدیریت، 7 سین استاندارد مدیریتی را عرضه کردند که اجرایی شدن آن مدیریت هزینه، چابکسازی سازمان و رضایت کارکنان و مشتریان سازمان را در پی خواهد داشت.