13:50 | شنبه 9 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اشتراک گذاری اطلاعات

اپلیکیشن‌های رکوردار افشای اطلاعات کاربران
یافته های یک بررسی نشان داد بیش از نیمی از ۱۰۰ اپلیکیشن‌های محبوب، اطلاعات کاربران را با اشخاص ثالث به اشتراک می‌گذارند.
 بورس های جهانی یکپارچه صعود کردند
نماد برتر- همه شاخص های مهم بورسی جهان سبزپوش شدند.
جریمه شش میلیون دلاری فیس بوک برای اشتراک غیرقانونی اطلاعات کاربران
نماد برتر- کمیسیون حمایت از اطلاعات شخصی کره جنوبی شرکت فیس بوک را به دلیل اشتراک گذاری اطلاعات شخصی کاربران با اپراتورهای دیگر بدون رضایت آنها، ۶.۷ میلیارد وون (۶.۰۶ میلیون دلار) جریمه کرد و خواستار پیگرد قانونی این شرکت شد.
ممنوعیت بازی چینی محبوب در هند
نماد برتر- هند در راستای افزایش فشار بر شرکتهای فناوری چینی پس از اختلافات مرزی با پکن، ۱۱۸ اپلیکیشن چینی شامل بازی ویدیویی محبوب PUBG شرکت تنسنت هولدینگ را ممنوع کرد.
سرویس جست و جوی رایگان گوگل به خطر افتاد
نماد برتر- غول اینترنتی گوگل با انتقاد از قوانین ضد انحصارطلبی پیشنهادی استرالیا، هشدار داد اگر این شرکت مجبور شود به سازمانهای خبری برای محتوایشان پول بپردازد در آن صورت سرویس جست و جوی رایگان و اطلاعات شخصی کاربران به خطر خواهند افتاد.
درخواست کد ملی از اکانت‌های مشکوک در اینستاگرام
نماد برتر- اینستاگرام برای بررسی هویت اکانت‌هایی که مشکوک به نظر می رسند، درخواست ارائه شماره شناسایی ملی خواهد داد.
معمای حریم خصوصی و دسترسی آزاد به اطلاعات باید حل شود
پایگاه خبری راد: دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور گفت: در عصر فضای مجازی پیش از واژه دسترسی، واژه اشتراک گذاری متداول است و یکی از صفات بارز این فضاست.
اعطای جایزه فناوری ۲۰۱۸ به یکی از شرکت‌های برج فناوری دانشگاه امیرکبیر
پایگاه خبری راد: یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در برج فناوری دانشگاه امیرکبیر به دلیل ارائه راهکارهای پزشکی نوین موفق به دریافت جایزه فناوری ۲۰۱۸ شد.
گسترش همکاری بانک توسعه اسلامی و بانک زیرساخت‌های آسیا
پایگاه خبری راد: بانک توسعه اسلامی و بانک زیرساخت‌های آسیایی یادداشت تفاهمی برای رسیدن به همکاری های استراتژیک بین طرفین امضا کردند.
شرکت‌های چینی در رسوایی فیس‌بوک دست داشته‌اند
پایگاه خبری راد: گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که شرکت‌های چینی همچون هوآوی و لنوو به اطلاعات شخصی کاربران فیس‌بوک دسترسی داشته‌اند.
چهار کاری که نباید در رسانه‌های اجتماعی انجام دهیم
پایگاه خبری راد: ابتکار بزرگی است وقتی کسب و کارها برای افزایش کمک‌های خیریه و آگاهی مردم از یک مراسم خیریه و یا بلای طبیعی استفاده می‌کنند، اما گاهی سوءاستفاده کردن از این حوادث باعث بدنامی و کاهش اعتماد مشتریان می‌شود.
صفحه قبل | صفحه بعد