برچسب:
ارزیابی خدمات الکترونیکی
پایگاه خبری راد: درمان القایی، تقلب در نظام بیمه، بیمسئولیتی پزشکان در قبال بیماران، افزایش مخارج درمان، ویزیتها و تعرفههای غیرمتعارف و افزایش نسبت هزینه بهداشت و درمان در سبد خانواده، از جمله مشکلات مردم در حوزه سلامت است. اما دولت الکترونیک چه ارتباطی با این مسائل دارد؟ آیا پیشرفت دولت الکترونیک به رفع این چالشها کمک میکند؟
پایگاه خبری راد: در حالی که برای به ثمر رسیدن دولت الکترونیکی نیازمند یکپارچه شدن خدمات دستگاههای دولتی هستیم، به نظر میرسد برخی سازمانها یا میانهای با الکترونیکی شدن ندارند یا روش ویژه خود را برای این کار در پیش گرفتهاند که این موضوع با تجمیع خدمات به صورت واحد در تضاد است.
پایگاه خبری راد: ارزیابی نوبت پنجم خدمات الکترونیکی در حالی انجام شد که برخی از دستگاهها از همکاری در این ارزیابی خودداری کردند.
پایگاه خبری راد: اگر هر یک از دستگاهها بخواهند برای ارائه خدمات الکترونیکی خود روش جداگانهای را در نظر بگیرند، شاید نتوان مفهوم دولت الکترونیکی که نیازمند یکپارچگی است را بهدرستی اجرا کرد.
پایگاه خبری راد: این روزها، اتصال دستگاهها و عدم تبادل اطلاعات، حلقه مفقوده توسعه دولت الکترونیکی در ایران به شمار میرود؛ موضوعی که بارها ازسوی مسوولان مربوطه در وزارت ارتباطات و سازمان فناوری اطلاعات بر آن تاکید میشود اما...
پایگاه خبری راد: نتایج جدیدترین ارزیابی خدمات الکترونیکی دستگاههای اجرایی اعلام شد.
پایگاه خبری راد: پس از اعلام ۳۸ درصدی الکترونیکی شدن دستگاههای اجرایی تا پایان دوره سوم ارزیابی، چهارمین دوره ارزیابی خدمات الکترونیکی دستگاههای اجرایی کشور شهریورماه اعلام میشود.