06:03 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کود

بلاتکلیفی در شاخص بورس‌های جهانی
نماد برتر - شاخص های بورسی مهم جهان عملکرد مختلفی از خود نشان دادند.
کاهش ۳۰ درصدی پرداختی آرامکو به دولت سعودی
نماد برتر- پرداختی آرامکو به دولت عربستان سعودی سال گذشته با وجود این که این شرکت سود سهام ۷۵ میلیارد دلاری را حفظ کرد، به دلیل سقوط قیمت های نفت ۳۰ درصد کاهش یافت.
بزرگترین معادن مس جهان کدامند؟
نماد برتر- وب سایت کیتکو بر مبنای آمار تولید گزارش شده در سال ۲۰۲۰، به رتبه بندی بزرگترین معادن مس جهان پرداخت.
ثبات بیشتر و کنترل تورم در سال ۱۴۰۰
نماد برتر - رئیس کل بانک مرکزی اظهار امیدواری کرد سال ۱۴۰۰، سال ثبات بیشتر بازار، رشد بیشتر تولید ناخالص داخلی و سال کنترل بیشتر تورم در جهت بهبود معیشت و رفاه مردم باشد.
کسری 40 درصدی بودجه چگونه تامین شد
نماد برتر - سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس از جبران ۴۰ درصد کسری بودجه سال آینده با افزایش درآمد‌های پایدار برای دولت و بدون افزایش نرخ تورم، خبر داد .
پول بورس به مَسکن نمی رود!
نماد برتر - رکود بخش مسکن در سال آینده ادامه می یابد اما با این تفاوت که به دلیل اثرگذاری تورم مصالح ساختمانی بر واحدهای جدید، این بازار دچار رکود تورمی خواهد شد.
افزایش قیمت جهانی دلار
نماد برتر - شاخص دلار در معاملات جهانی افزایش یافت.
سومین صعود متوالی دلار در معاملات خارجی
نماد برتر- ارزش دلار مقابل همه ارزهای مهم جهانی افزایش پیدا کرد.
رشد درآمد «ثالوند» در شش ماه
نماد برتر - مدیر مالی شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند گفت: احتمالا در دوره ۶ ماهه منتهی به پایان اسفندماه ۹۹، بودجه پیش بینی شده برای کل سال مالی را پوشش خواهیم داد.
فروش فولاد خراسان نیز 25 درصد ریخت!
نماد برتر - جمع کل درآمد‌های عملیاتی شرکت در دوره ۱۱‌ماهه سپری‌شده از سال مالی به رقم ۶۳ هزار و ۲۴۰ میلیارد ریالی رسیده است.
بازار برای گذر از رکود به زمان نیاز دارد
نماد برتر - حافظه بازار نیازمند زمان است تا دوره ریزش شدید را فراموش کند.
آینده بازارهای سرمایه، ارز و مسکن چه می‌شود؟
نماد برتر- یک تحلیلگر اقتصادی ضمن تحلیل بازارهای طلا، بورس، مسکن در آینده درباره وضعیت بازار ارز در روزهای آتی گفت که دولت در حال حاضر وضعیت ارزی مناسبی دارد و بازار ارز را کنترل می‌کند.
سه عامل برای رشد تدریجی شاخص / احتمال افت تا کانال ۱.۲ میلیونی
نماد برتر- کارشناس بازارسرمایه با اشاره به سه عامل برای رشد نه چندان پرشتاب شاخص و احتمال افت تا کانال ۱.۲ میلیونی توصیه کرد: در وضعیت فعلی بهتر است خرید بصورت مرحله ای باشد .
اقدامات تاثیرگذار در بهبود روند معاملات بورس
نماد برتر- بهمن عبدالهی گفت: عدم اظهارنظرهای غیرکارشناسی، جلوگیری از ایجاد جو در نرخ ارز، تحقق وعده‌های مطرح شده برای واریز منابع مالی از صندوق توسعه ملی به صندوق تثبیت بازار سرمایه و خودداری از اقدامات سودجویانه توسط حقوقی‌ها فضای بورس را بهبود می‌بخشد و شاهد رشد معاملات خواهیم بود.
اثر تغییر دامنه نوسان در میان‌ و بلندمدت با شائبه دستکاری/پیش بینی روند معاملات
نماد برتر- کارشناس بازار سرمایه با اشاره به اعمال دامنه نوسان نامتقارن و پیش بینی روند معاملات گفت: اثر این دستورالعمل بر رشد بازار در میان‌ و بلندمدت ادامه‌دار نبوده و شائبه دستکاری را تقویت می کند.