23:51 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

وزارت صنع

پاسخ رئیس شورای رقابت به مخالفت سازمان بازرسی با روش جدید قیمت خودرو
نماد برتر- رئیس شورای رقابت ضمن دفاع از فرمول جدید قیمت گذاری خودرو به مخالفت سازمان بازرسی پاسخ داد و مدعی شد این مصوبه به نفع مصرف‌کننده است .
وعده افزایش ۵۰ درصدی تولید محصولات ایران خودرو و سایپا
نماد برتر- وزیر صنعت با اشاره به سیر صعودی تولید خودرو در ماه های اخیر از برنامه افزایش ۵۰ درصدی تولید محصولات ایران خودرو و سایپا در نیمه دوم سال خبر داد.
اوراق جدید مالی برای شرکت های قطعه خودرو آغاز شد/سهمیه ۵۹ هزار میلیاردی
نماد برتر- با ابلاغ بانک مرکزی و مشخص شدن نحوه انتشار، روش‌های نقدشوندگی و نقل و انتقال اوراق موسوم به"گام" ، شرکت های قطعه خودرو آماده استفاده از این اوراق جدید شدند.
نمایندگان از دلایل وزیر صنعت در گرانی قیمت فولاد و سیمان قانع نشدند
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اظهارات وزیر صنعت درباره دلایل گرانی قیمت سیمان و فولاد و فشار افراد ذینفع گفت: اعضا از توضیحات وی قانع نشدند.
مشخصات کلی شرکت ۵۰ میلیاردی درج شده و آماده عرضه اولیه ۱۵ درصدی
نماد برتر- شرکت تولید و توسعه سرب و روی ایرانیان با سرمایه ۵۰ میلیارد تومانی در بازار دوم فرابورس درج شد تا آماده عرضه اولیه ۱۵ درصدی سهام باشد.
سال طلایی بزرگترین صنعت بورس و طرح جامع کنترل قیمت خودرو
نماد برتر- سخنگوی دولت با اشاره به مصوبه واگذاری ۴۳.۵ هزار میلیارد تومان سهام به سه بانک بورسی و طرح جامع کنترل قیمت خودرو، گفت: سال طلایی صنعت پتروشیمی با بهره برداری از ۱۷ طرح رقم می خورد.
مجوز صادرات رب گوجه فرنگی تا پایان دی تمدید شد
نماد برتر- وزارت صنعت صادرات رب گوجه فرنگی در بسته بندی و حجم های مختلف تا پایان دی ماه را بلامانع اعلام کرد.
تکمیل حلقه مفقوده فولاد مبارکه با راه‌اندازی کارخانه کنسانتره سنگان
نماد برتر- تحلیلگر مسائل بین الملل گفت: تنها حلقه مفقوده فولاد مبارکه بحث تامین کنسانتره بوده که راه‌اندازی کارخانه کنسانتره سنگان این حلقه مفقوده را کامل کرد.
پیش بینی رشد۳۰ درصدی صنعت کوچک بورسی و اعمال مشوق جدید
نماد برتر- معاون وزارت صنعت با اعلام افزایش ۲۸ ،۴۰ و ۵۸ درصدی سه محصول لوازمخانگی و اعمال مشوق جدید از هفته گذشته، پیش بینی کرد این صنعت کوچک بورسی تا پایان سال با رشد۳۰ درصدی مواجه شود.
مجوز محصول جدید خودروساز بورسی و تبدیل به ضلع سوم صنعت
نماد برتر- مدیرکل صنایع حمل و نقل وزارت صنعت از کسب مجوز ورود محصول جدید گروه بهمن و تبدیل این شرکت بورسی به ضلع سوم صنعت در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
سران قوا تصمیمی برای آزادسازی محصولات ایران خودرو و سایپا نگرفت
نماد برتر- طبق اعلام مقام مطلع در صنعت خودروسازی در جلسه سران قوا تصمیمی درباره آزادسازی قیمت ۴۵ درصد محصولات ایران خودرو و سایپا اتخاذ نشده است.
روش جدید ورود کالای مشمول دلار ۴۲۰۰ تومانی ابلاغ شد / اصلاح ۴ ماده
نماد برتر- بانک مرکزی در بخشنامه جدید با اصلاح چهار ماده از دستورالعمل قبلی، مهلت مقرر برای ورود کالاهای اساسی مشمول دریافت ارز رسمی را ابلاغ کرد.
دو درخواست سیمانی معاون وزیر برای عرضه در بورس کالا و مدیریت منطقه ایی
نماد برتر- رییس سازمان حمایت با اشاره به مشکلات متعدد صنعت سیمان خواستار عرضه این محصول در بورس کالا و کشف قیمت و منطقه ای کردن مدیریت تنظیم بازار آن شد.
کاهش ۱۳ و ۳۰ درصدی صادرات شمش و محصولات فولادی
نماد برتر- آخرین آمار انجمن تولید کنندگان فولاد از هشت ماه سال ، نشان از کاهش ۱۳ و ۳۰درصدی صادرات شمش و محصولات فولادی و با ۳.۷ و ۱.۶ میلیون تن دارد.
صادرات شمش فولادی از سطح ۳.۷ میلیون تن گذشت
نماد برتر- صادرات شمش فولادی در هشت ماهه امسال به رقم سه میلیون و ۷۸۷ هزار تن رسید که در مقایسه با مدت مشابه پارسال کاهش ۱۳ درصدی را نشان می دهد.