14:53 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

معاون وزیر راه

مسکن مهر پرند چشم‌انتظار آب و برق
پایگاه خبری راد: در جریان بازدید وزیر راه و شهرسازی از شهر جدید پرند، مدیرعامل عمران این شهر گفت که ۱۵ هزار واحد ساخته شده اما دستگاه‌های خدمات‌رسان ما را تنها گذاشته‌اند.
بهره‌برداری از ادامه بزرگراه همت در آینده نزدیک
پایگاه خبری راد: استاندار البرز گفت: پروژه همت باید در اسرع وقت با اتخاذ تدابیری ویژه به بهره‌برداری برسد چرا که مردم البرز مدت‌هاست در انتظار ترددی آسان و آرامش هستند.
حادثه "سانچی" عامل پذیرش پیشنهادهای ایران در IMO شد
پایگاه خبری راد: مدیرعامل سازمان بنادر ودریانوردی ضمن تشریح دستاوردهای سفر به بنادر جنوبی کشور از نجات سالانه ۵۰۰ دریانورد در آب‌های تحت پرچم جمهوری اسلامی ایران خبر داد و گفت: بعد از بررسی‌های انجام شده در مورد حادثه سانچی، پیشنهادهایی که از سوی کمیته سوانح به سازمان بین‌المللی دریانوردی داده شده مورد توجه قرار گرفته است.
اختصاص ۴۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای بازآفرینی شهری
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ۴۵ هزار میلیارد ریال در قالب تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی بدون سپرده‌گذاری با سود ۹ درصد برای ساخت و ساز در محله‌های هدف طرح بازآفرینی شهری در کشور اختصاص یافته است.
مقاوم سازی ۹۰ درصدی مسکن مهر کرمانشاه
پایگاه خبری راد: مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از اتمام ۹۰ درصد مقاوم‌سازی پروژه مسکن مهر سرپل ذهاب استان کرمانشاه خبر داد.
از 14 بیمارستان کشور در سال جاری بهره برداری می شود
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: از ابتدای امسال تاکنون هشت بیمارستان در سطح کشور به بهره برداری رسیده است.
ساخت مسکن در بافت فرسوده متری ۳۰۰ هزار تومان ارزان‌تر تمام می‌شود
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با اجرای سیاست‌های برنامه بازآفرینی شهری در صورتی که توسعه‌گران در محلات مورد هدف بازآفرینی اقدام به ساخت مسکن کنند، متری ۳۰۰ هزار تومان از هزینه‌های ساخت برای آنها کاهش پیدا می کند که این کاهش هزینه مربوط به هزینه‌های غیر ساختمانی است.
تعیین تکلیف طرح توسعه دانشگاه تهران به زودی
پایگاه خبری راد: دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری گفت: درخصوص ابطال طرح یا تملک بخش باقی‌مانده توسعه دانشگاه تهران به زودی تصمیم لازم از سوی شورای عالی معماری و شهرسازی اتخاذ خواهد شد.
 آیین‌نامه ضوابط اجرای سازه‌های فضاکار تدوین می شود
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی کشور خبر از تدوین آیین‌نامه ضوابط اجرای سازه‌های فضاکار با همکاری جهاددانشگاهی استان کرمان و مرکز تحقیقات وزارت راه داد.
جزییات اقدامات انجام شده برای ساماندهی کامیون‌داران
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان راهداری اعلام کرد که این سازمان در طول ماه‌های گذشته تمام تلاش خود را برای پیگیری مطالبات رانندگان در دستور کار قرار داده و خوشبختانه بسیاری از وعده‌ها تا کنون اجرایی شده است.
 توقف پروازهای بین‌المللی توسط آمریکا به سرانجام نمی رسد!
پایگاه خبری راد: با وجود تمام محدودیت‌ها و مشکلاتی که آمریکا تلاش کرده است علیه صنعت هوایی ایران به وجود آورد، ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد که شرایط فعلی صنعت حفظ شده و حرکت های جدید به سمت توسعه انجام شود و محدودیت‌هایی که آمریکا قصد دارد علیه پروازهای بین‌المللی ما ایجاد کند، بی‌اثر شود.
تحریم‌ها را شکست خواهیم داد
پایگاه خبری راد: چند هفته پس از آغاز به کار محمد اسلامی، به عنوان وزیر راه و شهرسازی، این عضو کابینه دولت دوازدهم با حضور در مصلی تهران سومین نمایشگاه حمل و نقل را افتتاح کرد، نمایشگاهی که هرچند تهدید تحریم را روی سر خود می‌بیند اما برای آینده برنامه‌هایی ویژه در سر دارد.
کشتی‌های ایرانی با وجود تحریمها بدون مشکل تردد دارند
پایگاه خبری راد: رییس سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد که با وجود تحریم‌های جدید دولت آمریکا علیه ایران، کشتی‌های ایرانی در حال حاضر مشکلی برای تردد در آب‌های بین‌المللی پیدا نکرده‌اند.
 4 محله قدیمی در شهر فسا بازآفرینی شدند
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از بازآفرینی چهار محله قدیمی در شهر فسا و در قالب برنامه اقدام مشترک خبر داد.
مدیر جدید شرکت عمران هشتگرد منصوب شد
پایگاه خبری راد: مهدی رضیئی به عنوان سرپرست شرکت عمران شهر جدید هشتگرد منصوب شد.