19:52 | چهارشنبه 11 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

روان

میوه ارزان می شود؛ شاید!
نماد برتر - شرایط ترخیص فوری کالاهای کشاورزی فساد پذیر از جمله نباتات زنده و محصولات نباتی که مورد توافق دستگاه های مربوطه قرار گرفته بود جهت اجرا در دستور کار گمرک قرار گرفت.
ریزش 13 درصدی دلارهای «شنفت»
نماد برتر - بیشترین میزان درآمدی که در بهمن ماه از "شنفت" به ثبت رسیده در بخش «بازار داخلی» و در حوزه «انواع روانکار» با ۱.۷۱۵ میلیارد ریال برآورد شده است.
اعلام زمان مجمع ۵ شرکت با دستور افزایش سرمایه
نماد برتر - پتروشیمی بازار پایه ای به همراه ۶ شرکت دیگر، زمان برگزاری مجمع سالانه، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده را اعلام کردند.
کاهش ریسک بازار با شفاف سازی ابهامات
نماد برتر - هر چه میزان فاکتورهایی که روی بازار اثرگذار هستند تعداد بیشتری از آنها شفاف شود می تواند ابهامات را کاهش دهد.
گرانی مسکن؛ حباب است!
نماد برتر - یک کارشناس بازار مسکن معتقد است که اگر هزینه های زمین، ساخت و حتی سود متعارف را از قیمتهای فروش مسکن بیرون بیاوریم نرخهای فعلی در مناطق مختلف تهران دست کم بین ۱۵ تا ۲۰ درصد حباب دارد که به جیب سوداگران می رود.
حسابرس ضعف «چکاپا» را تایید کرد!
نماد برتر - در حالی که در بسیاری از نماد‌های حبابی بازار شاهد تشکیل صف فروش‌های سنگین هستیم، ظاهرا خبری از گره‌های معاملاتی برای روان‌سازی معاملات در این نماد‌ها نیست.
رشد درآمد سالانه «شرانل»
نماد برتر - بیشترین محصولی که "شرانل" در بهمن‌ماه به فروش رسانده، محصول "انواع روانکار" با ۳۴٫۲۵۰ تن بوده است.
پیشنهادی برای کاهش ۳۰ درصدی مصرف آب کشاورزی توسط صنعت مهم بورسی
نماد برتر- عضو هیات مدیره انجمن فولاد پیشنهاد داد صنایع فولادی با تامین ورق های گلخانه ها، بخش کشاورزی را به سمت کاهش مصرف ۳۰ درصدی آب سوق دهند.
انتقاد ۱۱ مدرس و استاد حسابداری از نحوه امتحان گزینش داوطلبان حسابدار رسمی
نماد برتر- ۱۱ مدرس و استاد دوره های آموزشی حسابداران رسمی خواهان ورود وزیر اقتصاد و هیات تشخیص صلاحیت جامعه حسابداران رسمی به امتحان گزینش داوطلبان حسابدار رسمی شدند.
«حآفرین» در فرابورس عرضه می شود!
نماد برتر - نماد معاملاتی "حآفرین" در گروه حمل و نقل و زیرگروه حمل و نقل از طریق خطوط راه آهن قرار گرفت.
نمره قبولی برای «شرانل»
نماد برتر - محصولات اصلی شرکت پارافین وکس، ضد یخ و انواع روانکار بوده که شرکت در سال جاری شاهد افزایش قیمت معنادار این محصولات در مقایسه با ماه‌های انتهایی سال گذشته است.
ارز دیجیتال در یکسالی که گذشت
نماد برتر - برخلاف سال های اولیه فعالیت ارزهای دیجیتالی، اکنون بازار رمزارزها بسیار پربحث و داغ دنبال می شود و نوسانات بالای آنها نشان می دهد که برخلاف بازارهای مالی سنتی، این بازارها ریسک بسیار زیادی دارند.
ریزش بورس های جهانی
نماد برتر- بیشتر شاخص های مهم بورسی جهان با ریزش سنگین مواجه شدند.
۸ عیب دامنه نوسان نامتقارن سهام و نتیجه منفی / نظرات موافقان و مخالفین
نماد برتر- کارشناس مالی با اشاره به نظرات موافقان و مخالفین اعمال دامنه نوسان نامتقارن سهام و اعلام ۸ عیب گفت: این تصمیم اثری بر صف‌های فروش ندارد .
امروز بلوک ۴.۶ درصدی " دماوند" توسط بانک دی عرضه می شود
نماد برتر- بانک دی که با دریافت مجوز افزایش سرمایه ۲۲۴۴ درصدی بانک مرکزی از دو محل، امید تازه ایی به سهامداران داده ، امروز بلوک ۴.۶ درصدی تولید نیروی برق دماوند را روانه میز فروش می کند.