05:52 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

حفظ اشتغال

حل معضل بیکاری با افزایش قدرت خرید مردم
پایگاه خبری راد: به اعتقاد عضو کانون عالی شوراهای اسلامی کار، راه حل معضل بیکاری در مقابله با واردات قاچاق، بالا بردن توان خرید مردم، گسترش فرهنگ خرید و مصرف کالای ایرانی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی است.
رفع دغدغه امنیت شغلی قبل از اجرای بسته اشتغال فراگیر
پایگاه خبری راد: یک کارشناس بازار کار بر لزوم تامین منابع بسته اشتغال فراگیر تاکید کرد و گفت: دولت قبل از اجرای بسته اشتغال فراگیر، دغدغه امنیت شغلی نیروی کار را برطرف کند.
چشممان به دست سرمایه‌گذار خارجی نباشد
پایگاه خبری راد: یک کارشناس بازار کار معتقد است مدیریت بنگاه‌ها و کارخانه‌ها باید آن قدر قوی باشد که هم اشتغال موجود را حفظ کند و هم مانع ریزش نیروهای کار شود.
انگیزه‌ای برای تاسیس تعاونی نیست
پایگاه خبری راد: دبیر کل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران تشکیل ستادی متشکل از مجلس، دولت و همه دستگاه‌های درگیر اشتغال را برای اجماع و اتخاذ تصمیمات قابل اجرا در بازار کار خواستار شد.
شریعتمداری: تعادل عرضه‌وتقاضا در ۴ ماه آینده/اجازه ورود کالاهای بی‌رویه را نمی‌دهیم
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، معدن و تجارت تعادل بین عرضه و تقاضا را به عنوان برنامه ۴ ماه آینده این وزارتخانه مطرح کرد و گفت که ما نمی‌توانیم اجازه دهیم کالاهای بی‌رویه وارد کشور شده و تولید داخلی را نابود کند لذا باید تعرفه‌های موثر را احیا کرده و با استحکام بیشتری کار انجام شود.
به جای تاجر و بازاری از کارآفرین استفاده کنید!
پایگاه خبری راد: یک کارشناس اقتصادی با تاکید بر صیانت از نیروی کار و حفظ اشتغال موجود گفت: باید افراد دارای تفکر کارآفرینی در مدیریتها بکار گرفته شوند.
صفحه قبل | صفحه بعد