06:12 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بهره مندی

راز جوانی در "روزه داری"
پایگاه خبری راد: پس از مشخص شدن نتایج بسیاری از مطالعات و آزمایش‌ها مبنی بر اثربخشی روزه داری بر سلامت، یک زوج آمریکایی از نتایج مثبت بیش از یک سال روزه داری خود می‌گویند.
آیا کسرخدمت سربازی برای فعالان سمن‌ها و تشکل‌ها صحت دارد؟
پایگاه خبری راد: رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح توضیحاتی را درباره پیشنهاد ارائه تسهیلات سربازی به فعالان سمن‌ها و تشکل‌ها ارائه کرد.
حمایت فرانسه از متصل ماندن نظام بانکی ایران به سوئیفت
پایگاه خبری راد: یک سناتور فرانسوی که در تهران به سر می‌برد گفت فرانسه خواهان متصل ماندن ارتباط بانکی ایران با جهان است.
وثیقه خروج دانشجویان دارای معافیت تحصیلی حذف شد
پایگاه خبری راد: رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح شرایط سفر مشمولان سربازی و سربازان به عراق و شرکت در راهپیمایی اربعین را تشریح کرد.
منابع آبی مازندران در حال کاهش
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران با بیان اینکه خشکسالی های اخیر باعث شد تا سطح آب های زیرزمینی چاه ها و آب چشمه‌ها کاهش یابد، تصریح کرد: به طور متوسط حجم چاه های موجود در مازندران از 12 به 8 لیتر و چشمه‌ها نیز به طور متوسط از سه به 1.5 لیتر در ثانیه رسیده است.
لزوم اتصال شریان‌های حیاتی شهر به سامانه هشدار سریع زلزله
پایگاه خبری راد: ‎رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه سامانه هشدار سریع زلزله برای صدور هشدار سایر مخاطرات از جمله سیل هم قابلیت استفاده دارد، گفت: لازم است سایر دستگاه های مرتبط در شهر تهران از جمله شریان های حیاتی، مترو و ... به این سامانه متصل شوند تا به هنگام وقوع زلزله بتوانند از امکانات آن بهره ببرند.
 مخالفتی با شادی مردم نداریم
پایگاه خبری راد: فرمانده انتظامی تهران بزرگ تاکید کرد که پلیس به هیچ عنوان مخالف شادی مردم نیست.
خداحافظی با بویه‌های فلزی در پهنه‌های آبی هرمزگان
پایگاه خبری راد: معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان اعلام کرد: پرونده پیشرفته سازی علائم کمک ناوبری و حذف بویه های فلزی در پهنه های آبی به منظور افزایش ضریب ایمنی دریانوردی و یکسال زودتر از برنامه زمانی، بسته شد.
تخفیف ۲۰ درصدی کتاب‌های انتشارات دانشگاه علامه به مناسبت آغاز سال تحصیلی
پایگاه خبری راد: مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید کتاب های منتشر شده خود را با تخفیف ۲۰ درصدی ارائه می نماید.
400 واحد صنعتی در گیلان آماده بهره‌مندی از فناوری‌نانو
پایگاه خبری راد: در نشست صنعتی معرفی فرصت‌های اقتصادی فناوری نانو برای صنایع استان گیلان، اعلام شد 400 واحد صنعتی این استان آماده بهره‌برداری از فناوری نانو هستند.
هشدار "کلانتری" درباره پیامد زیست محیطی فعالیت معدن مس سرچشمه
پایگاه خبری راد: رییس سازمان محیط زیست گفت:مردم باید بدانند پیامد رفتارهایشان با محیط زیست چیست؟ برای مثال، مس سرچشمه سالهاست که ترکیبات سولفوری تولید می‌کند و تا کیلومترها دورتر، دام‌ها جنین مرده به دنیا می‌آورند.
15 سال انتظار برای صیادی در اقیانوس هند...
پایگاه خبری راد:مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان گفت: نبود اعتبار برای لایروبی اسکله های صیادی تیس، 7 تیر چابهار، رمین، برق‌رسانی و بهسازی نشدن برخی اسکله‌ها و صادر نشدن مجوز برای 3000 تا 4000 قایق با گذشت بیش از 15 تا 20 سال از مشکلات حوزه شیلات در چابهار و کنارک است
«کودک همسری»؛ طرحی بین موافقان و مخالفان
پایگاه خبری راد: کودک همسری؛ روایت کننده جفایی از زندگی تلخ کودکانی است که به دلیل فرهنگ و سنت و مشکلات اقتصادی خانواده محکوم به زندگی با همسری هستند که در پس آن درکی از معنای علاقه‌ مطرح نیست؛ روایتی از دردهای مادران قدیمی که رنج‌های خود را بعضا به نسل جدید منتقل می‌کنند. در حالی که تنش‌های بین سنت و مدرنیته برای ازدواج کودکان همواره دیده می‌شود، طیبه سیاوشی عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی از تدوین طرحی با عنوان "کودک همسری" به منظور «افزایش سن ازدواج» خبر داد، طرحی که به نظر می‌رسد همچنان در کنار موافقانش، مخالفانی نیز داشته باشد.
دبیرخانه کریدور شمال – جنوب در ایران مستقر است
پایگاه خبری راد: عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی تهران، با بیان اینکه کریدور شمال – جنوب ۱۱ عضو از کشورهای مختلف را به خودش متصل کرده است، گفت: با توجه به اینکه بیشترین مسیر کریدور از خاک ایران می گذرد لذا ایران را به عنوان امین و دبیرخانه این کریدور انتخاب کرده اند.
آیفون ۱۰ پلاس شبیه به آیپد می شود+ عکس
پایگاه خبری راد: گفته می شود گوشی آیفون ۱۰ پلاس ۲۰۱۸ نظیر تبلت های آیپد به قابلیت صفحه افقی ( Landscape) مجهز خواهد شد.