00:50 | سه شنبه 8 آبان 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اداره

صندوق های سرمایه گذاری با دارایی پایه محصولات کشاورزی مجوز گرفتند
نماد برتر- رئیس اداره امور صندوق‌های سرمایه گذاری از صدور مجوز فعالیت صندوق های سرمایه گذاری در اوراق بهادار مبتنی بر کالا با دارایی پایه محصولات کشاورزی خبر داد.
شرایط ثبت نام اشخاص حقیقی سهامدار برای عضویت در هیات مدیره بانک ملت
نماد برتر- بانک ملت باتوجه به برگزاری مجمع عادی بطور فوق العاده برای انتخاب اعضای هیات مدیره در سال ۱۴۰۰ از سهامداران داوطلب عضویت با اعلام مدارک لازم دعوت به ثبت نام کرد.
توضیحات "فولاد" درباره کاهش تامین گاز، تعیین قیمت ورق، اسلب ۳۰۰ میلیمتری و ...
نماد برتر- مدیرعامل فولاد مبارکه درباره کاهش تامین گاز مورد نیاز، تعیین قیمت ورق، طرح بومی سازی تولید اسلب گازترش، تولید اسلب ۳۰۰ میلیمتری و طرح های آبرسانی توضیحاتی ارائه کرد.
ضرورت برخورداری خودروهای حمل پسماند تهران از معاینه فنی
نماد برتر- طی ماه‌های اخیر گزارش‌های متعددی از نشت شیرابه از خودروهای حمل پسماند منتشر شده است که علاوه‌بر ایجاد خطر لغزندگی معابر و جاده‌ها باعث آلودگی خاک و منابع آب‌ می‌شود و می‌تواند آثار مخربی بر محیط زیست و سلامت انسان‌ها برجای گذارد. در این شرایط رییس اداره محیط زیست انسانی استان تهران تاکید کرد: نوسازی ناوگان حمل و نقل پسماند امری ضروری است که باید در اسرع وقت صورت گیرد.
واگذاری ۲ درصد سهام شستا به بازنشستگان منتفی شد
نماد برتر- رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران از مخالفت با واگذاری ۲ درصد سهام شستا به بازنشستگان تامین اجتماعی و منتفی شدن این اقدام خبر داد.
بهترین استراتژی در شرایط فعلی بورس برای سهامداران
نماد برتر- در شرایطی معاملات آخرین روز کاری این هفته بازار سهام هم با ریزش ۳۰ هزار و ۸۴۱ واحدی به پایان رسید که بهترین گزینه، دوری از اتخاذ استراتژی های هیجانی و پرهیز از خرید و فروش‌های احساسی است.
زمان مجمع اولین شرکت سرمایه گذاری استانی و موعد احتمالی پرداخت سود
نماد برتر- زمان برگزاری دو مجمع سالانه و فوق العاده اولین شرکت سرمایه گذاری استانی سهام عدالت ، اعلام و مقرر شد سود این شرکت تا دهه فجر یا تا قبل از پایان سال واریز شود .
سه محور اصلی جلسه سران قوا / امید به عبور از کرونا و تحریم در مرداد
نماد برتر- رئیس جمهور با اعلام سه محور اصلی آخرین جلسه سران قوا ، گفت : انتظار می رود مرداد سال آینده و در پایان دولت دوازدهم ، هم از کرونا و هم از تحریم عبور شده باشد.
پذیره‌نویسی قرارداد سلف موازی جدید از امروز شروع شد / جزییات و شرایط
نماد برتر- پذیره‌نویسی قرارداد سلف موازی استاندارد برق شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی از امروز به ارزش 658 میلیارد تومان و برای 5 روز کاری شروع شد .
سرمنشأ ابهامات بورس و چند نشانه امیدوارکننده از ظرفیت رشد بازار
نماد برتر- کارشناس بازارسرمایه با اشاره به سرمنشأ ابهامات بورس گفت: رکود حاکم و عدم‌ وجود چشم‌انداز مثبت بر بازار‌های رقیب و وضعیت مناسب قیمت های جهانی نشان از ظرفیت مطلوب بازار برای رشد دارد.
۵ ماده طرح بانکداری جدید تصویب شد/ کنترل تعارض منافع هیات عالی بانک مرکزی
نماد برتر- رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از تصویب ۵ ماده طرح بانکداری جمهوری اسلامی و با محوریت کنترل تعارض منافع هیات عالی بانک مرکزی و لزوم تایید صورت های مالی توسط سران سه قوا خبر داد .
واردات نفت آمریکا از عربستان به صفر رسید
نماد برتر- آمریکا که تا چند ماه پیش با سونامی صادرات نفت عربستان سعودی روبرو شده بود، هفته گذشته برای نخستین بار در ۳۵ سال گذشته واردات نفت از این کشور نداشت.
۷ سئوال کارگزار بورس از وزیر صنعت / شاید جایزه نوبل اقتصاد به ایران برسد!
نماد برتر- کارگزار بورس با انتقاد از تصمیم و مواضع وزیر صنعت در مورد قیمت گذاری دستوری محصولات فولاد، خواهان پاسخ گویی وی و مشاوران به ۷ سئوال شد تا شاید جایزه نوبل اقتصادی برای اولین بار از آن ایران شود.
بورس نیویورک چینی ها را اخراج نکرد
نماد برتر- بورس نیویورک اعلام کرد دیگر در نظر ندارد سهام ۳ غول ارتباطاتی چین را از لیست‌های شاخص‌های خود حذف کند.
حمله تند وزیر صنعت به وزیر اقتصاد ، بورس کالا ، فولاد سازان + یک ادعا
نماد برتر-وزیر صنعت، دست به حمله تند و تیز به وزیر اقتصاد، بورس کالا ، فولادسازان مخصوصا فولادمبارکه زد و گفت: فولادسازان با گران فروشی،۶۰ هزار میلیارد تومان سود کردند که معلوم نیست کجا هزینه شده است ؟