12:32 | دوشنبه 7 آبان 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کشته

وزارت بهداشت حق بیمه‌ها را کجا خرج می‌کند؟
پایگاه خبری راد: اختلاف بین آمارهای سازمان پزشکی قانونی با برآوردهای وزارت بهداشت از تعداد مصدومین در سال گذشته باعث شده ابهامات زیادی در رابطه با هزینه‌کرد منابع بیمه‌ها نزد وزارت بهداشت به وجود بیاید؛ این در حالی است که مدیرکل توسعه مدیریت ریسک بیمه مرکزی نیز از عدم امکان استنتاجی منطقی از گزارش‌ ارسالی توسط وزارت بهداشت می‌گوید.
نادیده گرفتن مدیریت ریسک در ساخت دانشگاه!
پایگاه خبری راد: رییس دانشکده مهندسی عمران، آب و محیط زیست پردیس فنی مهندسی شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی با تاکید بر اینکه ما مدیریت عادی نداریم و باید در شرایط عادی، "مدیریت ریسک" صورت گیرد، گفت: در دنیا تجربه ساخت دانشگاه بر روی کوه وجود دارد، ولی قوانین مدیریت ریسک در آن اعمال می‌شود.
به سرمایه‌گذاران ریلی ظلم شده است!
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت راه‌آهن معتقد است با توجه به شرایط دشواری که شرکت‌های ریلی در طول سال‌های گذشته داشتند ناتوانی راه‌آهن در اجرای خواسته‌های آنها و نبود بستر لازم برای همسان‌کردن درآمدها و هزینه‌هایشان باعث شده به آنها ظلم شود.
کاهش 5 درصدی تعداد مسافران ایرلاین اندونزی!
پایگاه خبری راد: شرکت هواپیمایی لیون ایر اندونزی روز دوشنبه اعلام کرد که تعداد مسافران ماه نوامبر این ایرلاین بعد از حادثه سقوط یکی از هواپیماهای لیون ایر در ماه گذشته نسبت به مدت مشابه آن در سال قبل پنج درصد کاهش یافته است.
بزرگ‌ترین ریسک‌های اقتصاد جهان در ۲۰۱۹
پایگاه خبری راد: با نادیده گرفتن قوانین توسط حکومت‌های پوپولیست و دیکتاتور و تیرگی روابط بین‌المللی می‌توان گفت در جهان امروز دولت‌ها بدرفتار شده‌اند. این وضعیت ریسک‌هایی را متوجه اقتصاد جهانی می‌کند.
سرقت مسلحانه ای در برزیل !
پایگاه خبری راد: رسانه‌های محلی در برزیل اعلام کردند: در حادثه سرقت مسلحانه از بانکی در شمال شرق این کشور دست‌کم ۱۴ تن کشته شدند.
اندونزی سفارش از بوئینگ را لغو کرد!
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که رابطه لیون ایر اندونزی با شرکت هواپیماسازی بوئینگ بعد از سقوط یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ ماکس در نزدیکی سواحل این کشور تیره و تار شده و می‌خواهد سفارشات خود از بوئینگ را لغو کند.
جنایت به‌ خاطر تصاحب پارکینگ!
پایگاه خبری راد: مرد جوانی که متهم است به خاطر تصاحب پارکینگ با فردی درگیر شده و او را کشته ‌است، وقتی در برابر قضات دادگاه کیفری استان تهران ایستاد، قتل را انکار کرد و گفت بارها تأکید کرده او قاتل نیست.
بوئینگ نباید مجوز پرواز می گرفت!
پایگاه خبری راد: تیم مهندسان و متخصصان هوایی در اندونزی پس از بازرسی‌های دقیق اطلاعات حاصل از جعبه سیاه هواپیمای لیون ایر اندونزی که چندی پیش سقوط کرد، اعلام کردند که این هواپیما واجد شرایط پرواز نبوده است.
اگر خودت را نشناختی بورس جای سختی برای شما خواهد بود
پایگاه خبری راد: در تحلیل گزارش‌های ماهیانه شرکت‌های حاضر در بورس نباید عجله کرد چرا که پیش‌بینی می‌شود تطابق با تحریم‌ها چند ماه زمان ببرد و به نظر می‌رسد گزارش‌های ماهانه در زمستان امسال دریچه بهتری را برای تحلیل به دست خواهند داد.
اعلام دلیل سقوط هواپیمای ۷۳۷
پایگاه خبری راد: بوئینگ کنفرانس خبری، در خصوص تشریح سیستم بکاررفته در هواپیمای ۷۳۷ ماکس خود که در سانحه هوایی لیون ایر اندونزی سقوط کرد،برگزار می کند.
آسیب های جاده ای پنجمین علت مرگ در جهان!
پایگاه خبری راد: یک میلیون و ۲۵ نفر امسال در تصادف‌های جاده‌ای جان خود را از دست دادند. ۲.۲ درصد از مرگ‌ومیرهای جهان در جاده‌ها اتفاق می‌افتد، با این وجود اتحادیه اروپا در تلاش است میزان این تلفات را تا سال ۲۰۵۰ به صفر برساند.
سقوط هواپیمای ۷۳۷ بوئینگ زیر ذره‌بین سازمان هوانوردی آمریکا
پایگاه خبری راد: بوئینگ و سازمان هوانوردی ایالات متحده آمریکا درحال بررسی تغییرات لازم بر روی نرم افزارهای مورد استفاده در هواپیمای ۷۳۷ ماکس که اخیرا سقوط کرده بود، هستند.
تصادف مرگبارِ کامیون با مینی‌بوس در شمالغرب چین
پایگاه خبری راد: پلیس چین اعلام کرد که در حادثه برخورد دو دستگاه خودرو در شمال غرب این کشور دست‌کم ۱۰ تن کشته شدند.
بررسی ساختار جدید ناجا
پایگاه خبری راد: فرمانده نیروی انتظامی از بررسی ساختار جدید در این نیرو خبر داد.