20:04 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ناو

تولید پژو 205 در ایران
سرخط خبری روزنامه در 12 مرداد در 5 برش بررسی شده است. در این روز روزنامه از توافق گازی ایران و روسیه نوشته اند تا عرضه پیکان یک میلیون تومانی و البته وعده تولید یک خودرو جدید
تحویل ۲.۸ میلیون تنی انواع محصولات فولاد مبارکه به مشتریان
رئیس برنامه‌ریزی و کنترل حمل محصولات فولاد مبارکه گفت:در چهارماهه ابتدای سال جاری ۲.۸ میلیون تن انواع محصولات فولاد مبارکه به مقصد مشتریان داخلی و صادراتی ارسال شد.
عدم حصول نتیجه "حبندر" از شرکت در مناقصه
مناقصه راهبری، تعمیرو نگهداری شناور‌های جستجو و نجات دریایی منطقه ویژه امیرآباد شرکت خدمات دریایی و کشتیرانی خط دریا بندر به حد نصاب نرسید.
نکاتی درباره خاموشی‌ برق و اقتصاد صنعت برق
حداقل اقدامی که می‌توان برای کاهش شدت بحران برق انجام داد، اصلاح اقتصاد برق در بخش صنعت و سرمایه‌گذاری در توسعه نیروگاهی از ماحصل آن است تا به اقتصاد کشور (به ویژه با تعطیلی اجباری صنایع) آسیب وارد نشود.
فولاد هوشمند در کلاس جهانی در چشم‌انداز شرکت فولاد مبارکه
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: چشم‌انداز شرکت فولاد مبارکه در حوزه تحول دیجیتال، «فولاد هوشمند در کلاس جهانی» تعریف شده و ۵ مرداد ماه در تقویم فولاد مبارکه به عنوان «روز هوشمندسازی» نامگذاری شد.
رشد حدود ۸درصدی تولید آهن اسفنجی
میزان تولید آهن اسفنجی نیز با رشد حدود ۸درصدی طی ۳ماهه نخست ۱۴۰۰ نسبت به آمار مدت مشابه سال گذشته (۸ میلیون و ۱۳۳ هزار تن)، به ۸ میلیون و ۷۵۸ هزار تن رسید.
آغاز پذیره‌نویسی صندوق سرمایه گذاری جسورانه پیشرفت
پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه پیشرفت (۳۰ درصد تأدیه) از روز چهارشنبه ۶ امرداد ۱۴۰۰ به مدت ۵ روز کاری آغاز می‌شود.
تسهیل روند اعطای مجوزها در بازار سرمایه
تسریع و تسهیل صدور مجوزها یکی از مطالبات بحق فعالان بازار سرمایه است که در هفته‌ها و ماه‌های اخیر شاهد رونق‌گرفتن آن هستیم؛ اگرچه هنوز هم بسیاری از درخواست‌ها در صف صدور مجوز قرار دارند. بررسی‌ها نشان می‌دهد که در ماه‌های اخیر تلاش‌های خوبی در زمینه صدور مجوز و تعدیل سخت‌گیری‌ها صورت گرفته که به نظر می‌رسد این روند ادامه داشته باشد.
افزایش ۷ درصدی تولید محصولات فولادی و ۶ درصدی شمش
میزان تولید محصولات فولادی و شمش در کشور طی ۳ ماهه نخست امسال، به ترتیب ۷ و ۶ درصد افزایش یافت.
آشنایی با ۷ پلتفرم تأمین مالی جمعی برتر جهان
تأمین مالی جمعی از سال ۱۹۹۷ و با ابتکار گروه راک انگلیسی آغاز شد و اکنون پلتفرم‌های گوناگونی در تلاش هستند با استفاده از روش‌های بازاریابی مانند روابط عمومی، تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک و بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی کاربر را به سوی این صفحه‌ها هدایت کنند. در میان پلتفرم‌های تأمین مالی جمعی، هفت پلتفرم با شعارهای مشخص، مدعی هستند در این زمینه بهترین هستند.
تغذیه گروه غذایی‌ از کرونا
شاخص صنعت مواد غذایی در بورس تهران طی یک ماه اخیر روندی صعودی داشته و با توجه افزایش نرخ فروش محصولات غذایی این روند ادامه خواهد داشت.
نتیجه دو مجمع آسان پرداخت مشخص شد / سود تقسیمی و زمان توزیع
در جریان برگزاری دو مجمع سالانه و فوق العاده آسان پرداخت، صورت های مالی، رقم سود تقسیمی و افزایش سرمایه ۱۰۹.۴ درصدی از محل سود انباشته تصویب شد.
آزمایشگاه دیجیتال با حمایت فولاد مبارکه راه‌اندازی شد
رئیس دفتر پروژه تحول دیجیتال شرکت فولاد مبارکه گفت: آنچه فولاد مبارکه به عنوان یک شرکت سرآمد دنبال می‌کند، خلق ارزش پایدار و مشترک با همه ذی نفعان است و نمی‌توانیم در صنایع مختلف مانند صنعت فولاد که صنعتی مادر محسوب می‌شود به سمت تحول دیجیتال حرکت کنیم در حالی که زیرساخت‌های لازم در محیط‌های دانشگاهی و دانشجویی و رشته‌های تحصیلی مرتبط آماده نباشد.
مزیت‌های بورس انرژی
وجود بازار رقابتی، عرضه انرژی الکتریکی موردنیاز جوامع بشری را به شکلی کارآتر میسر می‌سازد، زیرا در بازار رقابتی، شرکت‌های تولیدکننده انرژی الکتریکی سعی می‌کنند سهم بیشتری از بازار را کسب کنند و به این منظور ناچار به ارائه برق با کیفیت بهتر و با قیمت مناسب‌تر هستند.
"حبندر" در یک مناقصه دریایی شرکت کرد
شرکت خدمات دریایی و کشتیرانی خط دریا بندر در مناقصه شرکت کرد.