03:46 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

فیات

ورود دانه‌های تراریخته شاهدانه به کشور
پایگاه خبری راد: مدیرکل دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر ازتولد سالانه ۷۵۰۰ نوزاد معتاد در کشورخبر داد.
فروش پایین «لوانته» ساعت کاری مازراتی را کاهش داد!
پایگاه خبری راد: آمار فروش بسیار پایین لوانته، باعث شده است تا شرکت خودروسازی مازراتی ساعت کار خود را تا ماه جوییه سال جاری حدود 59 درصد کاهش دهد.
نسل جدید کیا ریو به خانواده GT-Line پیوست
پایگاه خبری راد: پروژه GT-Line که تاکنون بر روی اتومبیل‌های مختلف اجرا شده و حالا به نسل آخر "کیا ریو" رسیده است تا ظاهری جذاب‌تر و پیشرانه قوی‌تر داشته باشد.
کم فروش‌ترین‌ خودروهای بازار آمریکا را بشناسید
پایگاه خبری راد:در مقاله‌ای جداگانه، پرفروش‌ترین خودروهای سال 2017 برای بازار ایالات متحده آمریکا را مورد بررسی قرار دادیم، اما حالا نوبت به آن رسیده است تا مروری کوتاه بر روی "بدفروش‌ترین" خودروهای حاضر در بازار آمریکا داشته باشیم.
کارنامه 100 روزه صنعتی، معدنی و تجاری دولت دوازدهم
پایگاه خبری راد: پس از ارائه گزارش عملکرد ۱۰۰ روزه دولت دوازدهم از سوی رییس جمهوری، وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) نیز فعالیت‌های خود طی مدت مذکور را تشریح کرد.
افزایش ۴۰ درصدی واردات برنج به بهانه کنترل قاچاق
پایگاه خبری راد: معاون وزیر جهاد کشاورزی افزایش حدود ۴۰ درصدی واردات برنج در هفت ماهه نخست امسال را ناشی از کنترل واردات غیررسمی و قاچاق این محصول دانست.
وقتی مرغ یک‌پا دارد/ در قاچاق پوشاک دست‌های پنهان درکار است؟
پایگاه خبری راد: سالهاست تولیدکنندگان داخلی از قاچاق پوشاک و مبارزه ناکارآمد با آن فریاد سر داده‌اند اما در حالی آمارهای داخلی از کاهش حجم قاچاق پوشاک خبر می‌دهد که آمارهای بین المللی به طور کل ارقام ارائه شده در داخل کشور را زیر سئوال می‌برد.
قدیمی ترین خودروهایی که هنوز تولید می شود+عکس
پایگاه خبری راد: در این مطلب به بررسی مهم‌ترین خودروهای دنیا می‌پردازیم که بدون تغییر خاص در ظاهر و طراحی بدنه، همچنان تولید می‌شوند و مورد توجه بازار جهانی هستند.
خودروهایی جذاب که در انتظار تولیدشان هستیم-قسمت اول
پایگاه خبری راد: در انتظار بودن گاهی جالب است، هرچند دست ما ایرانی‌ها از خرید خودروهای برتر جهان کوتاه مانده. در این مطلب به بررسی برترین خودروهای دنیا می‌پردازیم که از چند ماه تا سه سال دیگر آماده‌ی فروش می‌شوند.
ثبت سفارش خودرو تنها توسط نمایندگان مجاز انجام شود
پایگاه خبری راد: ابلاغیه معاون اول رییس جمهوری صراحتا اعلام می کند که واردات تنها باید توسط نماینده رسمی رخ دهد و بر خلاف گفته شورای رقابت و انجمن واردکنندگان، این مهم انحصار ایجاد نمی کند.
صفحه قبل | صفحه بعد