22:51 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

فرزندان

اختصاص ۱۰۰ میلیون تومان به کارکنان و بازنشستگان ارتش برای ساخت و خرید مسکن
پایگاه خبری راد: مجلس در مصوبه‌ای مقرر کرد ۱۰۰ میلیون تومان برای ساخت و خرید مسکن به کارکنان و بازنشستگان ارتش اختصاص یابد.
حدود ۳۰ درصد اساتید ما خانم هستند
پایگاه خبری راد: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: می‌توان در وزارت علوم نمادی از دانشگاه جندی شاپور را طراحی کرد و ما پیگیری می‌کنیم که در ورود به ساختمان وزارتخانه این به چشم بیاید که ما وارث دانشگاه جندی شاپور هستیم.
بازنشسته‌های مجلس و دولت رفتند؛ بقیه چطور؟
پایگاه خبری راد: آن طور که مسئولان مجلس و دولت اعلام می‌کنند ظاهراً بازنشسته‌ای در این دو قوه حضور ندارند، اما خبری از خروج بازنشسته‌ها از قوه قضائیه و سایر نهادها و دستگاه‌ها و حتی زیرمجموعه‌های دولت و مجلس نیست.
تولید آنزیم‌های نوترکیب دارویی در سلول هویج/تولید نانوسیلیکا از کاه و کلش برنج
پایگاه خبری راد: رئیس پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی با اشاره به تولید آنزیم‌های نوترکیب دارویی در سلول هویج، از "تولید نانوکود آهسته رهش" و "تولید نانوسیلیکا از کاه و کلش برنج و پوشش‌های نانویی افزایش دهنده ماندگاری مواد" به‌عنوان دستاوردهای بخش نانوفناوری این پژوهشگاه خبر داد.
کتب درسی، تنها مرجع آموزشی نیستند
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با تاکید بر اینکه تنها کتاب‌های درسی نباید مرجع آموزش باشند گفت: باید به مکمل‌ها و شرکای کتاب درسی اهمیت بیشتری بدهیم. در حال حاضر علاوه بر مجلات رشد، ناشران نیز کتب استاندارد خوبی تالیف و ترجمه می‌کنند که اگر در راستای اسناد تحولی باشد باید به آن بها بدهیم.
انگار قرار نیست که بازنشسته‌ها بروند!
پایگاه خبری راد: بعد از اما و اگرهای بسیار در رابطه با اجرای اصلاح قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان که منجر به خروج تعداد زیادی از بازنشسته‌های به‌کار گرفته‌شده در سازمان‌ها می‌شد، بار دیگر طرحی از سوی نمایندگان مجلس مطرح شده که ظاهراً به حفظ بازنشسته‌ها در سازمان‌ها کمک می‌کند و به نوعی عقب‌گرد به گذشته است.
افزایش ٢٠ درصدی مستمری مددجویان درسال ۹۸/ تسهیل روند فرزندخواندگی
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان بهزیستی کشور از افزایش ٢٠ درصدی مستمری مددجویان بهزیستی در سال ٩٨ خبر داد.
ژنتیک؛ یکی از عوامل گرایش فرد به اعتیاد
پایگاه خبری راد: درمانگر و پژوهشگر اعتیاد گفت: ژنتیک یکی از عوامل گرایش فرد به اعتیاد است، وقتی پدر یا مادری مشکل اعتیاد دارند یعنی پایه این استعداد ژنتیکی در فرزندشان وجود دارد.
کشف ۶ میلیون موادمحترقه در پایتخت/تمهیدات پلیس برای شب عید و روزهای پایانی سال
پایگاه خبری راد: فرمانده انتظامی تهران بزرگ از تامین امنیت راهپیمایی ۲۲ بهمن و مراکز خرید و تجاری در روزهای پایانی سال خبر داد.
وابستگی اکثر مجرمان اینترنتی به سازمان‌های قاچاق انسان
پایگاه خبری راد: رئیس اداره پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا گفت: بسیاری از مجرمان اینترنتی به سازمان های قاچاق انسان و پخش مواد مخدر مرتبطند و نباید به راحتی از این موضوع عبور کرد.
 ضرورت اصلاح شیوه بانکداری در کشور
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس با اشاره به برخورد بانک‌ها با صنعتگران و میزان بهره و سود دریافتی توسط بانک‌ها گفت: خطر این شیوه بانکداری برای جمهوری اسلامی بیشتر از آمریکا و اسرائیل است و آسیب بیشتری به کشور وارد می‌کند.
ویلاها مثل آب خوردن در زمین‌های مازندران سبز می‌شوند!
پایگاه خبری راد: با خرد شدن زمین‌های کشاورزی شمال به راحتی زمینه تغییر کاربری زمین‌ها فراهم شده اما واقعا چرا مثل آب خوردن ویلاها در زمین‌های کشاورزی مازندران سبز می‌شوند و کشاورزان عطای کار بر روی زمینها را به لقایش می‌بخشند؟
ادعای نوروزی درباره صادرات گوسفند به کشورهای حاشیه خلیج فارس
پایگاه خبری راد: نماینده مردم پاکدشت در مجلس گفت: در شرایطی که قیمت گوشت صد در صد افزایش یافته دام زنده صادر می‌شود و گوشت وارداتی ارزان قیمت به نرخ گزاف به مردم فروخته می‌شود.
زیست‌بوم کودکان مقدمه‌ فیلترینگ نیست
پایگاه خبری راد: زیست‌بوم کودک و اینترنت بنا به نیاز فضایی مختص کودکان برای حضور در شبکه‌های اجتماعی و فضای اینترنت طراحی شده و به گفته‌ی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مباحث مطرح‌شده دراین باره به‌جای این‌که نوعی مقدمه‌چینی برای فیلترینگ باشد، دعوتی است برای پیوستن کودکان و نوجوانان به این زیست‌بوم.
پشت‌پرده اتهام ۱۳۰ شرکت آخوندی
پایگاه خبری راد: وزیر سابق راه و شهرسازی چند ماه پس از مطرح شدن ادعایی از سوی یکی از نمایندگان مجلس در رابطه با فعالیت شرکت‌های او توضیحاتی درباره چگونگی شکل‌گیری این ادعا مطرح کرد و ضمن تکذیب این ادعا خواستار عذرخواهی رسمی از سوی وی شد.