18:21 | دوشنبه 30 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

عرضه مس

توزیع بیش از ۳۹ هزار تن میوه شب عید
پایگاه خبری راد: سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران اعلام کرد که پس از حدود پنج روز از آغاز توزیع میوه‌های طرح تنظیم بازار شب عید در استان‌های مختلف کشور، جمعاً ۳۹ هزار و ۴۴۹ تن سیب و پرتقال توزیع شده است.
نگاه متفاوت "اسلامی" و "آخوندی" به مسکن
پایگاه خبری راد: مهم‌ترین اتفاق حوزه مسکن در سال ۱۳۹۷ جدا از موضوع جهش قیمت‌ها، می‌تواند رفتن آخوندی و آمدن اسلامی باشد که وجه بارز اولی، عرضه واحدهای موجود و دومی، تولید واحدهای جدید است.
نمایشگاه‌های بهاره؛ راهی برای حذف واسطه‌ها
پایگاه خبری راد: دبیر اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران با بیان اینکه نمایشگاه‌های بهاره با حذف واسطه‌ها هم به سود تولیدکنندگان و هم مصرف‌کنندگان است، گفت: به نظر می‌رسد دست‌هایی در کار است که نمی‌خواهد تولیدکننده مستقیم با مصرف‌کننده ارتباط داشته باشد و مصرف‌کننده با کالای با کیفیت ایرانی مواجه شود.
به تولید مسکن شتاب می‌دهیم/ افتتاح مترو هشتگرد در تابستان ۹۸
پایگاه خبری راد: وزیر راه و شهرسازی از افتتاح مترو هشتگرد در تابستان ۹۸ خبر داد و اعلام کرد که سه برنامه برای شتاب‌دهی به تولید مسکن مد نظر قرار گرفته است.
پیش‌بینی رشد ۱۰ درصدی مصرف بنزین در سال آینده
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با تاکید بر اینکه بنزین سوپر به صورت مستمر عرضه خواهد شد گفت: پیش‌بینی می‌شود میزان مصرف بنزین در سال ۹۸ با ۱۰.۲ درصد رشد به ۹۷ میلیون لیتر در روز برسد.
فقط نمایشگاه‌های بهاره مجوز فعالیت دارند
پایگاه خبری راد: به گفته رئیس اتاق اصناف تهران فقط نمایشگاه‌های بهاره در سه نقطه مصلی، بوستان ولایت و فرهنگسرای خاوران به صورت قانونی فعالیت می‌کنند.
برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم پوشاک، کیف و کفش
پایگاه خبری راد: نمایشگاه عرضه مستقیم پوشاک، ملزومات حجاب و کیف و کفش از سوی بانوان کارآفرین و با هدف حمایت از کالای ایرانی ، از ۱۷ اسفند ماه در تهران گشایش یافته است.
شش اقدام اورژانسی برای کنترل قیمت مسکن
پایگاه خبری راد: ابهام‌زدایی از چشم‌انداز اقتصادی، انبوه‌سازی، صنعتی‌سازی، ارائه زمین ارزان قیمت، مشوق‌های مالیاتی، تسهیلات با نرخ سود پایین به سازندگان و و ممانعت بانک‌ها از خرید و فروش ملک ممکن است بازار مسکن را به ثبات برساند.
خانه «رویا» شد؛ برنامه‌ریزان خواب ماندند!
پایگاه خبری راد: عبور قیمت مسکن از متری ۱۰ میلیون تومان که توسط دفتر برنامه‌ریزی و اقتصاد مسکن اعلام شده حکایت از ضعف این تشکیلات برای ساماندهی به بازار دارد.
‌نرخ عوارضی آزادراه‌ها تابع قراردادهای سرمایه‌گذاری است
پایگاه خبری راد: وزیر راه و شهرسازی، اجرای طرح هوشمندسازی در آزادراه ساوه- تهران را از اقدامات وزارت و راه و شهرسازی برشمرد و افزود: با اجرای این طرح ضریب ایمنی این محور پرتردد افزایش یافته و سوانح و حوادث رانندگی کاهش خواهد یافت.
هر چیزی گران شد آنقدر نخرید تا ارزان شود
پایگاه خبری راد: رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز با تاکید بر اینکه از مردم می‌خواهم از گرانی استقبال نکنند، خاطرنشان کرد: در هیچ جای دنیا مردم برای خرید کالایی که بی دلیل گران شده به سمت فروشگاه‌ها هجوم نمی‌برند و مردم با کنترل خرید خود، به ثبات و کاهش قیمت در بازار کمک کنند.
فروش مرغ با قیمت بالاتر از ۱۱،۵۰۰ تومان تخلف است
پایگاه خبری راد: دبیر ستاد تنظیم بازار کشور با تاکید بر این‌که در تأمین میوه شب عید با کمبودی مواجه نیستیم، گفت: با توجه به قیمت مصوب، هیچ خرده فروشی حق ندارد مرغ گرم را بالاتر از ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه کند و درصورت مشاهده با متخلف برخورد قانونی می‌شود.
تاکید وزیر راه وشهرسازی بر ایجاد تورم با افزایش وام مسکن
پایگاه خبری راد: وزیر راه و شهرسازی طی روزهای اخیر در خصوص احتمال افزایش میزان تسهیلات بانکی برای کمک به افزایش توان خرید در حوزه مسکن گفت: بحث تسهیلات خرید مسکن یکی از موارد آثار تورمی به خصوص در قشری است که جامعه هدف هستند.
بزرگ‌ترین دغدغه خریداران نفت در بورس چیست؟
پایگاه خبری راد: نفت‌خام هفته گذشته برای چهارمین بار در بورس عرضه شد و درحالی برای دومین بار بدون مشتری ماند که نفتی‌ها از افزایش مراجعان برای مذاکره خرید نفت خام در بورس خبر می‌دهند و می‌گویند بزرگ‌ترین چالش خریداران، نقل و انتقال پول است.
جمعیت شهرهای جدید به ۹۱۰ هزار نفر رسید
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با اعلام این خبر که تا دی ماه ۱۳۹۷ جمعیت شهرهای جدید به ۹۱۰ هزار نفر رسیده است گفت: شهرهای جدید به عنوان یکی از ثمرات انقلاب اسلامی، اکنون آثار خود را بروز داده و اولویت فعلی باید توسعه زیرساخت‌ها و نظام حمل و نقل باشد.