17:52 | چهارشنبه 11 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

روان

شورای رقابت ترمز قیمت‌ها را کشید!
نماد برتر - کارشناس صنعت خودرو با بیان اینکه شوک‌هایی که شورای رقابت به بازار وارد می‌کند به ضرر مصرف کننده می‌شود، گفت: دلالان همواره این افزایش نرخ را در عدد‌های بالاتر ضرب و به بازار منتقل می‌کنند.
دلخوری سهامداران از سود «مداران»
نماد برتر - ثبات روند سودآوری سال‌های گذشته این شرکت نتوانست شرایط ویژه‌ای را برای سرمایه‌گذاران به وجود بیاورد.
«البرز» خود را بیمه کرد
نماد برتر - سایه "سهم دولت" بر سهم بیمه البرز مهم‌ترین ریسکی بود که همواره بالای سر سهامداران وجود داشت که با واگذاری سهم‌ها به بانک‌ها، ریسک معاملاتی سهامداران را تهدید نخواهد کرد.
تاکید وزیر صمت بر لزوم داخلی سازی حداکثری قطعات خودرو
نماد برتر - وزیر صنعت، معدن و تجارت بر تلاش حداکثری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) برای تحقق شعار «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» در صنعت خودرو تاکید کرد.
«وتجارت» هم فروشنده شد
نماد برتر - شرایط و زمان خروج بانک تجارت از سهامداری شرکت فرابورسی با عرضه بلوک ۱۶.۶۸ درصدی و ۲.۸ برابر بالاتر از قیمت فعلی هر سهم روی تابلو اعلام شد.
سهامدار ناامید از «وهور»!
نماد برتر - شاید تنها درآمد‌های قابل توجه این شرکت در سال گذشته و البته امسال، سود شرکت‌های نیروی سبز برق منجیل و توسعه مسیر برق گیلان بوده که این سود‌ها و درآمد‌ها نیز به هیچ عنوان نمی‌تواند قیمت‌های کنونی سهام این شرکت را توجیه کند.
مالیات بر خانه های خالی؛ گرانی به همراه دارد!
نماد برتر - یک کارشناس بازار مسکن معتقد است که جریمه‌های مالیاتی برای واحدهای خالی از سکنه ممکن است در کوتاه مدت منجر به عرضه این واحدها و کنترل نسبی قیمتها شود اما در بلندمدت تاثیر منفی بر حوزه ساخت و ساز دارد و به رشد قیمتها منجر خواهد شد.
«شرانل» 143 دررصدرشد درآمدی داشت
نماد برتر - بیشترین میزان درآمدی "شرانل" در اسفندماه به دست آورده از بازار داخلی بوده و محصول «انواع روانکار» بیشترین مقدار درآمد کسب شده را در بازار داخلی از آن خود کرده است.
سود «بهپاک» رشد کرد!
نماد برتر - یکی از عمده تفاوت‌های میزان فروش شرکت در این مدت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل عدم فروش کالای بازرگانی روغن آفتابگردان و ذرت و کلزا است.
515 میلیارد در حساب «شنفت»
نماد برتر - نرخ محصول روانکار داخلی در اسفند ماه با افزایش ۱۲.۵ درصدی مواجه شده و به ۲۰۳ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال در هر تن رسیده است.
رکورد 8000 میلیاردی فروش برای «شرانل»
نماد برتر - ثبت رکورد فروش بیش از ۸.۰۰۰ میلیارد ریالی در اسفندماه از مهمترین نکات گزارش عملکرد ماهانه منتشر شده محسوب می‌شود.
صادرات اقلام مبارزه با کرونا منوط به تایید سازمان غذا و دارو
نماد برتر- صادرات اقلام ضروری مبارزه با کرونا در صورت اخذ تاییدیه واحدهای متقاضی برای امکان صادرات از سازمان غذا و دارو، از نظر سازمان حمایت بلامانع است.
بارش باران در ۱۹ استان کشور
نماد برتر- مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش باران در ۱۹ استان کشور طی امروز(۵ فروردین ماه) خبر داد.
فرایند صادرات برق تجدیدپذیرها چگونه است؟
نماد برتر- معاون وزیر نیرو در امور انرژی‌های تجدیدپذیر گفت: وزیر نیرو اجازه صادرات برق تجدیدپذیرها را صادر کرده تا برای سرمایه‌گذاران این بخش تشویق محسوب شود، اما باید اختیار صادرات در دست توانیر باشد، چراکه باید برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای پیش رود که بتوان به توانیر به عنوان یک منبع مطمئن برق حساب کرد.
تبعات مصوبه جنجالی افزایش نرخ ارز در حقوق ورودی
نماد برتر- معاون فنی گمرک ایران ضمن اعلام موانع و عوامل ایستایی در ترخیص اقلام مرتبط با تولید از گمرک بر افزایش هزینه واردات این کالاها تاکید کرد و گفت که در نتیجه مصوبه قانون بودجه مبنی بر تغییر مبنای محاسباتی نرخ ارز در حقوق ورودی ، افزایش قابل توجه هزینه واردات مواد اولیه تولید اتفاق می افتد که رسیدگی به این موضوع ضروری است.