08:45 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اطلاعیه

هیات مدیره افزایش سرمایه ۳۳ درصدی "میدکو" را تصویب کرد
هیات مدیره شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه در خصوص افزایش سرمایه پیشنهاد داد.
تغییر زمان‌بندی جلسه معاملاتی بازار صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله و اوراق بدهی
زمان‌بندی جلسه معاملاتی بازار صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله (ETF)و بازار اوراق بدهی از روز شنبه، ۲۰ شهریور ماه ۱۴۰۰ تغییر می یابد.
نرمال پارافین "شیران" در بازار فرعی بورس کالا پذیرش شد
مدیریت پذیرش و بازاریابی بورس کالای ایران در اطلاعیه‌ای از پذیرش نرمال پارافین شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران در بازار فرعی این بورس خبر داد.
دی اکتیل فتالات به زودی روی تابلوی معاملات
دی اکتیل فتالات شرکت پتروشیمی فارابی برای نخستین بار در بازار فرعی بورس کالای ایران پذیرش شد.
راه اندازی معاملات آتی واحد‌های صندوق طلا از ۲ شهریورماه
مدیریت توسعه بازار مشتقه بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه‌ای از راه اندازی معاملات قرارداد‌های آتی واحد‌های سرمایه گذاری صندوق پشتوانه طلای لوتوس تحویل آبان ماه سال جاری خبر داد.
تغییر جدید ETFها چه تاثیری بر بازار سرمایه دارد؟
زمان‌بندی معاملات صندوق‌های دولتی با اطلاعیه مدیریت عملیات بازار تغییر کرد. این تغییر چه تاثیری بر روند بازار سهام می‌گذارد و چه سود و زیانی را برای این دو صندوق به همراه دارد؟
زمان ارائه درخواست تحویل فیزیکی در اوراق سلف موازی شمش فولادی
مدیریت توسعه بازار مشتقه بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه‌ای مهلت ارائه درخواست تحویل فیزیکی در اوراق سلف موازی استاندارد شمش فولادی (بیلت) شرکت فولاد کاوه جنوب کیش را اعلام کرد.
حداکثر حجم مبنا تغییر می‌کند
حداکثر حجم مبنا در بازار پایه فرابورس ایران از نخستین سه‌شنبه شهریور ماه تغییر می‌کند.
عرضه اولیه "اخزا ۰۰۱۱" درفرابورس
عرضه اولیه اسناد خزانه اسلامی با تاریخ سررسید ۲۱ آبان ماه ۱۴۰۳ امروز، ۳۱ امرداد ماه ۱۴۰۰ در بازار ابزارهای نوین مالی انجام می‌شود.
آغاز عملیات بازارگردانی دو نماد فرابورسی
عملیات بازارگردانی شرکت‌های سرمایه‌گذاری صبا تامین و سرمایه‌گذاری و خدمات صندوق بازنشستگی کشوری از فردا در فرابورس ایران به شیوه حراج آغاز می‌شود.
عرضه ۸۳۸ هزار تن سیمان تیپ ۱ و ۲ در تالار نقره‌ای
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران، امروز میزبان عرضه ۸۳۸ هزار و ۶۹۰ تن سیمان تیپ ۱ و ۲ است و براساس اعلام قبلی بورس کالا، سایر انواع سیمان نیز در روزهای یکشنبه هر هفته عرضه خواهد شد.
سیمان «هگمتان» راهی بورس کالا می‌شود
مدیریت پذیرش و بازاریابی شرکت بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه‌ای از پذیرش کالای سیمان شرکت سیمان هگمتان در بازار اصلی این بورس خبر داد تا شمار شرکت‌های سیمانی پذیرش شده در بورس کالا به ۵۶ شرکت برسد.
ایران خودرو دست پر به بورس کالا می‌آید
مدیریت پذیرش و بازاریابی شرکت بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه‌های جداگانه‌ای از پذیرش ۱۴ هزار تن ضایعات باطری، ۱۲ هزار تن ضایعات فولادی و ۱۲۰۰ تن براده چدن شرکت ایران خودرو در بازار فرعی این بورس خبر داد.
PVC برای نخستین بار در رینگ صادراتی بورس کالا عرضه می شود
براساس اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران، پی وی سی (پلی وینیل کلراید) پتروشیمی آبادان شنبه ۱۶ امردادماه برای نخستین بار در تالار صادراتی این بورس عرضه می شود که از شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی خبر می رسد با موفقیت عرضه های صادراتی، کلیه محصولات صادراتی این شرکت نیز از طریق بورس کالا راهی بازارهای جهانی خواهد شد.
تاکنون عرضه ۶۱۶هزار تن سیمان در بورس کالا ثبت شده است
نگاهی به اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران برای روز شنبه ۱۶ مرداد ماه نشان می دهد که سیمانی ها با عرضه های گسترده راهی تالار معاملات خواهند شد؛ به طوریکه تا این لحظه عرضه ۶۱۶ هزار و ۵۰۰ تن محصول به ثبت رسیده، البته این اطلاعیه در حال به روز رسانی و افزایش میزان عرضه هاست.