04:48 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اخذ

خانه‌دارها؛ مشخصات خود را ثبت کنند!
نماد برتر - از روز ۱۹ فروردین ماه تمامی مالکان باید اطلاعات مربوط به املاک خود را در سامانه املاک و اسکان ثبت کنند که وضعیت سکونت آنها از نظر خالی یا دارای سکنه بودن برای اعمال مالیات مشخص شود.
صادرات اقلام مبارزه با کرونا منوط به تایید سازمان غذا و دارو
نماد برتر- صادرات اقلام ضروری مبارزه با کرونا در صورت اخذ تاییدیه واحدهای متقاضی برای امکان صادرات از سازمان غذا و دارو، از نظر سازمان حمایت بلامانع است.
فرایند صادرات برق تجدیدپذیرها چگونه است؟
نماد برتر- معاون وزیر نیرو در امور انرژی‌های تجدیدپذیر گفت: وزیر نیرو اجازه صادرات برق تجدیدپذیرها را صادر کرده تا برای سرمایه‌گذاران این بخش تشویق محسوب شود، اما باید اختیار صادرات در دست توانیر باشد، چراکه باید برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای پیش رود که بتوان به توانیر به عنوان یک منبع مطمئن برق حساب کرد.
اعطای مجوز به ۴ شرکت سبدگردان
نماد برتر - معاونت نظارت بر نهادهای مالی با اعطای مجوز به ۴ شرکت سبدگردان موافقت کرد.
پایان خوش فصل اول «چکاپا»
نماد برتر - صنایع کاغذ پارس که پس از خصوصی‌سازی در مدار رشد و سودآوری قرار گرفت، 3 ماهه نخست سال مالی خود را با رشد مطلوب سودسازی به پایان رساند.
میوه ارزان می شود؛ شاید!
نماد برتر - شرایط ترخیص فوری کالاهای کشاورزی فساد پذیر از جمله نباتات زنده و محصولات نباتی که مورد توافق دستگاه های مربوطه قرار گرفته بود جهت اجرا در دستور کار گمرک قرار گرفت.
حاشیه سود «دیران» 9 درصد رشد یافت
نماد برتر - حاشیه سود عملیاتی شرکت نسبت به سال ۹۸ از ۴۵ درصد به ۵۴ درصد رسیده و ۹ درصد افزایش را تجربه کرده است.
نسخه دو برابری سود برای «دعبید»
نماد برتر- سرمایه‌گذاری «دعبید» در امر تحقیق و توسعه، سبب افزایش میزان تولیدات و فروش شرکت شده که اثرات آن در سودآوری شرکت نمایان است.
دپو در گمرک؛ کمبود در شهر
نماد برتر - طبق تازه ترین گزارش از وضعیت کالاهای وارداتی در حال حاضر حدود ۸.۳ میلیون تن کالا در گمرک و بنادر موجود است که ۴.۹ میلیون تن آن را کالاهای اساسی تشکیل می دهد.
کسری 40 درصدی بودجه چگونه تامین شد
نماد برتر - سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس از جبران ۴۰ درصد کسری بودجه سال آینده با افزایش درآمد‌های پایدار برای دولت و بدون افزایش نرخ تورم، خبر داد .
تخصیص سهمیه ورق موردنیاز خودروسازان
نماد برتر - رئیس سازمان گسترش و نوسازی معادن (ایدرو) در نامه‌ای خطاب به مدیران دو خودروساز بزرگ کشور، از تمدید تخصیص سهمیه ورق موردنیاز آن‌ها، یک دوره و تا پایان فروردین ماه سال آینده خبر داد و آن‌ها را ملزم به دریافت کد بورسی و ثبت‌نام در سامانه بهین‌یاب کرد.
راهکار افزایش نقدشوندگی بدهی‌های دولت از دیدگاه یک مشاور!
نماد برتر - مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی به تشریح برخی محورها و الزامات اصلاح ساختار بودجه پرداخت.
معافیت مالیاتی به بورس بازگشت!
نماد برتر - معافیت مالیاتی برای نقل و انتقال دارایی‌ها جهت فراهم ساختن زمینه سرمایه‌گذاری عموم مردم برای پروژه‌های زیربنایی و صنعتی که مجوز سازمان بورس را داشته باشد.
۱۵ زیرمجموعه شستا در صف عرضه اولیه / علت پرداخت طلب ویلموتس
نماد برتر- مدیرعامل شستا ضمن اشاره به اقدامات مدیریت دو ساله ، درباره حضور ۱۵ زیرمجموعه در صف عرضه اولیه و علت پرداخت طلب ویلموتس از فدراسیون فوتبال توضیحاتی داد .
مخالفت مجلس با اخذ مالیات از تراکنش‌های بانکی
نماد برتر- نمایندگان مجلس شورای اسلامی با پیشنهاد اخذ مالیات از تراکنش های بانکی بالای ۱۰ میلیون تومان مخالفت کردند.