05:43 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کمیسیون اجتماعی مجلس

 نیازمند یک مدیریت فرهنگی اجتماعی در زمینه مصرف کالای ایرانی هستیم
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه مصرف کالای ایرانی به عنوان یک آرمان ملی توسط برخی دولت‌ها نقض شده، گفت: دولت آقای احمدی‌نژاد برای واردات به بازرگانان وام می‌داد.
لازمه حرکت در جهت اشتغال و اقتصاد مصرف کالای ایرانی است
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر اینکه دولت، مجلس، تولیدکننده و مردم باید در خصوص حمایت از کالای ایرانی دست به دست هم دهند، گفت: اگر مصرف کالای ایرانی را اولویت قرار دهیم در زمینه اشتغال و اقتصاد قدم برداشتیم.
افزایش عوارض خروج از کشور به وجهه اجتماعی دولت آسیب می‌زند
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش عوارض خروج از کشور گفت: تصور بنده این است که خاستگاه این تصمیم درآمدزایی به هر قیمت برای دولت بوده و این موضوع امر به وجهه اجتماعی دولت آسیب می‌زند.
ارائه گزارش مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش از آتش‌سوزی پالایشگاه تهران
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گزارشی از اقدامات انجام شده مربوط به آتش‌سوزی پالایشگاه تهران را ارائه کرد.
باید با خاطیان و سهل‌انگاران در ساخت‌وسازهای مسکن مهر برخورد شود
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه «برخورد با خاطیان و مجازات آنها در مورد سهل‌انگاری در ساخت و سازهای مسکن مهر می‌تواند درس عبرتی باشد» گفت: نمی‌توانیم از دولت بخواهیم تمام ندانم‌کاری‌هایی که انجام شده را از منابع مردم پرداخت کند.
تمدید «قند خون» در باران/ دعوتی دوباره از وزیر کار و نمایندگان
پایگاه خبری راد- کارگردان نمایش "قند خون" گفت: وقتی تئاتر اجتماعی کار می‌کنی و سن کمی داری، به آرمان‌گرایی متهم می‌شوی ولی من راهم را به سمت هدفی که داشتم ادامه می‌دهم و امیدوارم اثری در این جامعه داشته باشد.
بررسی اعتراضات کارگران در مجلس/صدور رأی هیئت تشخیص در پرونده کارگران کیسون
پایگاه خبری راد: رئیس فراکسیون کارگری مجلس با تاکید بر اینکه «تمامی اعتراضات کارگران به صورت روزمره در این فراکسیون و کارگروه روابط کار کمیسیون اجتماعی بررسی می‌شود» گفت که یکی از این موارد مربوط به اعتراضات کارگران شرکت کیسون در تهران است که پرونده آنها در هیئت حل اختلاف اداره کار در حال بررسی است.
صفحه قبل | صفحه بعد