09:51 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کشورهای صنعتی

به بازگشایی یک ساعته نمادها در ماه‌های آینده خوشبین نیستم!
پایگاه خبری راد: یک کارشناس ارشد بازار سرمایه با اشاره به موضوع توقف طولانی مدت نمادهای بورسی می گوید در حال حاضر معاملات الگوریتمی در ایران خیلی ساده و ابتدایی است اما در سال های آینده بازار سرمایه ایران نیز باید به سمت معاملات الگوریتمی برود.
خودروساز باید مطالبات قطعه سازان را به موقع پرداخت کند
پایگاه خبری راد: در تمام قراردادهای جدید خودرویی تنها عده ای خاص به بازی گرفته شده اند و اینطور نیست که تمام قطعه سازان فعال باشند.
مذاکرات دشوار در انتظار اوپک
پایگاه خبری راد: همزمان با انتظار اوپک برای مذاکرات دشوارتر از حد انتظار در نشست هفته جاری وین، نگرانی‌هایی نسبت به کمبود عرضه بازار جهانی در نتیجه تلاش‌های این سازمان برای متعادل سازی عرضه و تقاضا و حمایت از افزایش قیمت‌ها وجود دارد.
نفت چگونه باعث بیکاری می‌شود؟
پایگاه خبری راد: اینکه ثروت‌های بادآورده همچون نفت برای ملت‌ها خوشبختی آورده یا نیاورده‌اند، محل بحث بسیاری است. درآمدهای نفتی به دلیل اینکه از فرایند تولید و تلاش ملت‌ها به دست نیامده اند وقتی وارد چرخه اقتصادی کشورها می‌شوند، باعث تغییراتی خواهند شد که لزوما به اشتغال و یا رفاه و آسایش مادی بیشتر نمی‌انجامد.
ادامه کاهش عرضه نفت اوپک در سال آینده
پایگاه خبری راد: رویترز به نقل از منابع آگاه اوپک گزارش داد که این سازمان با وجود اختلالات احتمالی که سال آینده در روند عرضه وجود خواهد داشت، میزان عرضه خود را در کل سال ۲۰۱۸ محدود نگه خواهد داشت.
۷۵ شرکت زنجیره‌ای توزیع سوخت مجوز فعالیت گرفتند
پایگاه خبری راد- معاون مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: براساس قانون و شیوه‌نامه ارزیابی شرکت‌های صاحب صلاحیت (برند) که از سوی وزارت نفت ابلاغ شده، تاکنون به ۷۵ شرکت زنجیره‌ای توزیع سوخت مجوز فعالیت داده شده است.
بساز و بفروش‌های زرنگ را بشناسیم
پایگاه خبری راد: با وجودی که بسیاری از سازندگان متعهد سعی می‌کنند با کیفیت‌ترین خانه‌ها را تحویل مشتری بدهند، بعضی بساز و بفروش‌های منفعت‌طلب در حال هدر دادن منافع ملی هستند.
تشکیل نسل جدید تعاونی‌ها در کشور
پایگاه خبری راد: یک کارشناس بخش تعاون،‌ سهم بخش تعاون در کشور را ۶ تا ۷ درصد ذکر کرد و گفت: گردش مالی تعاونی‌ها در ایران کمتر از یک سوم متوسط جهانی است.
حرکت بازار نفت در جاده تعادل مجدد
پایگاه خبری راد: مدیران ارشد نفتی می‌گویند رشد قبلی تقاضا برای نفت در اقتصادهای نوظهور به خصوص چین و هند و حتی از سوی اروپا ذخایر نفت را سریع‌تر از حد انتظار پایین می‌آورد.
نیروگاه‌ها را از وزارت نیرو گرفتند و به وزارت دفاع دادند!
پایگاه خبری راد: وزارت نیرو از آن‌جهت که وظیفه تامین لحظه‌ای آب و برق برای خانه‌ها، واحدهای تجاری و صنعتی کشور را دارد از حساس‌ترین وزارتخانه‌های دولت محسوب می‌شود.
صفحه قبل | صفحه بعد