02:12 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کد دستوری

بسته‌های رایگان و ویژه اینترنت ۴G ایرانسل در جام جهانی
پایگاه خبری راد: ایرانسل بسته‌های رایگان و ویژه اینترنت ۴G برای جام جهانی در روسیه معرفی کرد.
تمهیدات پلیس برای حل مشکلات امنیتی کدهای دستوری پرداخت
پایگاه خبری راد: رییس پلیس فتای ناجا از امنیت کدهای دستوری پرداخت مالی انتقاد کرد و گفت: این موضوع با مشارکت بانک مرکزی و مرکز فنی در پلیس فتا در حال پیگیری است و تمهیداتی برای حل این مشکلات اندیشیده شده است.
اگر از پیشوازتان ناراضی هستید، بخوانید
پایگاه خبری راد: اگر از آهنگ پیشواز یا آوای انتظار خود رضایت ندارید و یا این سرویس بدون هماهنگی با شما فعال شده است، می‌توانید نسبت به غیرفعال‌سازی آن اقدام کنید.
فرایند خرید گوشی بعد از اجرای طرح رجیستری
پایگاه خبری راد: فروشنده گوشی موظف است که همراه گوشی و جعبه آن کد فعال سازی(Ac) را نیز به خریدار ارائه کند و لازم است خریدار جهت اطمینان از محرمانه بودن کد مذکور بلافاصله (Ac) را از طریق کارتابل تغییر دهد.
نحوه تغییر مالکیت گوشی بعد از رجیستری
پایگاه خبری راد: با اجرای طرح رجیستری گوشی تلفن همراه، کسانی که قصد تغییر شماره تلفن همراه خود را دارند، باید نسبت به تغییر مالکیت در سامانه‌ی همتا اقدام کنند، در غیر این صورت تنها ۳۰ روز می‌توانند از دستگاهشان با سیم‌کارت جدید استفاده کنند.
چگونه از اصالت گوشی اطمینان پیدا کنیم؟
پایگاه خبری راد: با اجرای طرح رجیستری برای تمامی برندهای گوشی همراه، لازم است از اصالت گوشی اطمینان حاصل کرده و سپس نسبت به خرید اقدام کنید؛ در غیر این صورت گوشی خریداری‌شده از شبکه‌های داخلی سرویس نخواهند گرفت.
خریداران سیم‌کارت مواظب هزینه‌های اضافه باشند
پایگاه خبری راد: رئیس انجمن صنفی فروشندگان تلفن همراه با اشاره به تاثیر نوسانات نرخ ارز بر روی بازار سیم‌کارت‌های موبایل، به خریداران سیم‌کارت‌های دست دوم توصیه کرد که هنگام خرید از عدم بدهی یا بسته‌های اینترنت از قبل فعال‌شده سیم‌کارت‌ها اطمینان حاصل کنند.
کد ضروری گوشی را چطور دریافت کنیم؟
پایگاه خبری راد: کد کلیدی اقدامات مربوط به رجیستری، همان IMEI است که با استفاده از روش‌های مختلف می‌توان آن را دریافت کرد.
اعلام برندهای جدید موبایل مشمول رجیستری/ سامسونگ به سال 97 موکول شد؟
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گوشی‌های نوکیا، سونی، تکنو و هوآوی را مشمول فاز جدید طرح رجیستری اعلام کرد.
آب پاکی که روی پیامک‌های تبلیغاتی ریخته شد
پایگاه خبری راد: در حالی که کسب‌وکارهای مختلف برای تبلیغات خود راه‌هایی مانند ارسال پیامک از شماره‌های شخصی و ثابت را برگزیده بودند، اکنون با راه‌اندازی سامانه ۱۹۵، امکان شکایت از شماره‌های تبلیغاتی با شماره‌های شخصی، ثابت و سرشماره‌های دیگر نیز فراهم شده و مشترکان با استفاده از این سامانه می‌توانند امکان قطع سرویس ارسال پیامک از این شماره‌ها را فراهم کنند.
از فاز دوم رجیستری تا آغاز تعرفه‌های جدید اینترنت
پایگاه خبری راد: اعلام اقدامات وزارت ICT در 100 روز ابتدایی دولت دوازدهم، آغاز تعرفه‌های جدید اینترنت ثابت، اجرای فاز دوم رجیستری با برند اپل و تشریح ویژگی‌های این فاز توسط مسوولان از مهم‌ترین اخبار حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در هفته گذشته بود.
راهی برای یافتن گوشی‌ سرقتی
پایگاه خبری راد: اگر می‌خواهید زمانی که گوشی حاوی سیم‌کارتتان مفقود شد یا به سرقت رفت، آن را بیابید، می‌توانید از راهکارهایی که اپراتورهای تلفن در نظر گرفته‌اند استفاده کنید.
خدمات اپراتورهای ایرانی برای زائران اربعین حسینی در مقابل طرف عراقی
پایگاه خبری راد: وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات با تشکیل کمیته ویژه اربعین تلاش کرد اپراتورها بتوانند با هم افزایی هرچه بیشتر خدمات مناسبی در اختیار زائران اربعین حسینی قرار دهند که بر همین اساس اپراتور دوم ارتباطی کشور نیز امکان استفاده روزانه از اینترنت رایگان را فراهم کرد.
صفحه قبل | صفحه بعد