10:44 | چهارشنبه 6 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کارگزاری

شفاف سازی زیرمجموعه سایپا درباره صورت های مالی ۳ ماهه و درآمدها
زیرمجموعه سایپا در خصوص اطلاعات و صورت های مالی ۳ ماهه و جزئیات سایر درآمدهای غیر عملیاتی و هزینه مالی، دست به شفاف سازی زد.
PVC برای نخستین بار در رینگ صادراتی بورس کالا عرضه می شود
براساس اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران، پی وی سی (پلی وینیل کلراید) پتروشیمی آبادان شنبه ۱۶ امردادماه برای نخستین بار در تالار صادراتی این بورس عرضه می شود که از شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی خبر می رسد با موفقیت عرضه های صادراتی، کلیه محصولات صادراتی این شرکت نیز از طریق بورس کالا راهی بازارهای جهانی خواهد شد.
آشنایی با بهترین پلتفرم‌های معاملات اجتماعی در سال ۲۰۲۱
پلتفرم‌های معاملات اجتماعی در دنیای معاملات آنلاین از سال ۲۰۰۶ راه‌اندازی شدند و اکنون پلتفرم‌های گوناگونی در تلاش هستند برتری و مزیت خود را نسبت به سایرین به اثبات برسانند تا کاربران بیشتری جذب خود کنند. در میان پلتفرم‌های معاملات اجتماعی، پنج پلتفرم با شعارهای مشخص، مدعی هستند در این زمینه بهترین هستند.
راهکارها و راهبردهای بورس انرژی در توسعه صنعت برق
وبینار تخصصی «بررسی چشم‌انداز صنعت برق، فرصت ها و تهدیدها، با نگاهی به ظرفیت های بازار سرمایه» با همت بورس انرژی ایران و مرکز مالی ایران، برگزار شد.
نیاز به کد معاملاتی از طرف کارگزار برای خرید سیمان از بورس کالا
متقاضی برای خرید سیمان از بورس کالا نیاز به دریافت کد معاملاتی از طرف کارگزار دارد و پس از آن می‌تواند نسبت به خرید حداقل ۱۰ تن سیمان از طریق کارگزاری اقدام کرده و ثبت سفارش کند.
صندوق های اهرمی، گزینه ای مناسب برای سرمایه گذاران خرد
سرمایه گذاران خرد به واسطه منابع محدودی که در اختیار دارند شاید قادر به دریافت اعتبار از کارگزاری ها نباشند اما می توانند وارد صندوق های اهرمی شوند و از این صندوق در جهت افزایش بازدهی خود استفاده کنند؛ بنابراین صندوق های اهرمی باعث جذب منابع بیشتری در بازار سرمایه می شود.
افزایش قیمت دلار عامل رشد سودآوری شرکت‌ها
افزایش نرخ دلار و وقفه ایجاد شده در برجام از جمله عوامل اساسی در افزایش سودآوری شرکت‌های بورسی است. امید می‌رود با ایجاد بازارهای هدف جدید و افزایش کیفیت محصولات داخلی، روند افزایش سودآوری شرکت‌ها تداوم یابد.
تهدیدی جدی برای کریپتو در ایالات متحده
دولت ایالات متحده با پیشنهاد لایحه جدیدی قصد دارد بخشی از هزینه توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل و شبکه برق‌رسانی این کشور را با اعمال مالیات بر بخش ارز‌های دیجیتال تأمین کند؛ موضوعی که می‌تواند کل صنعت کریپتو را تحت تأثیر قرار دهد.
معاملات کپی و انعکاسی؛ بهترین پاسخ به سیگنال‌فروشی
معاملات کپی و معاملات انعکاسی (تقلیدی)، افزون بر اینکه سبب توسعه بازار و بهبود رفتارهای سرمایه‌گذاری معامله‌گران می‌شوند، به دلیل اطمینان و شفافیتی که در خود دارد، از سیگنال‌فروشی و سوءاستفاده‌های احتمالی آن نیز جلوگیری می‌کند.
مرکز پاسخگویی تخصصی سمات راه اندازی شد
مرکز پاسخگویی تخصصی شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه با هدف پاسخگویی شفاف، سریع و همیشگی راه اندازی شد.
معاملات کپی و معاملات تقلیدی؛ روش برای توسعه بازار سرمایه
معاملات کپی و معاملات تقلیدی، این اجازه را به سهامداران می دهد که از طریق یک پلتفرم از روی دست یک فرد خبره خرید و فروش کنند و معاملات مشابهی داشته باشند.
حذف کامل ارز ۴۲۰۰ تومانی از صنعت دارویی کشور، نزدیک می شود
ارز ٤٢٠٠ تومانی برای برخی از صنایع مانند دارویی ها از چند وقت گذشته حذف شده است، این ارز به صورت قلم به قلم در صنایع دارویی در حال حدف شدن است و در حال حاضر منتظر افزایش نرخ ٤٢٠٠ تومانی ارز هستند.
انتقال دفتر «صدور گواهی الکترونیکی» شرکت رایان بورس به آدرس جدید
جهت توسعه خدمات شرکت پشتیبان سازمان بورس و به منظور دسترسی بهتر متقاضیان، محل فیزیکی دفتر صدور گواهی الکترونیکی شرکت رایان بورس به ساختمان جدید سازمان بورس و اوراق بهادار منتقل شد.
تصمیم جدید بورس کالا برای سیمان : پیش دریافت خرید ۱۰۰ درصدی شد
با تصمیم جدید بورس کالا از فردا چهارشنبه تا اطلاع ثانوی، پیش دریافت خرید سیمان ۱۰۰ درصدی خواهد شد .
زمان جدید عرضه اولیه ۱۵ درصد از سهام "وهامون" مشخص شد / جزییات واگذاری
زمان جدید عرضه اولیه ۱۵ درصد از سهام سرمایه گذاری هامون صبا که به دلیل تعطیلات چند روزه انجام نشد ، چهارشنبه ۶ مرداد تعیین شد .