07:52 | چهارشنبه 18 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

چوب

۵۵ شرکت دیگر پیش بینی سود ۸ تا ۱۱۰۹۷ ریالی اعلام کردند
نماد برتر- ۵۵ شرکت بورسی و فرابورسی دیگر از جمله فولاد مبارکه و ۱۳ شرکت یک صنعت ، پیش بینی سود هر سهم سال مالی جاری را در محدوده ۸ تا ۱۱۰۹۷ ریالی اعلام کردند.
زمان عرضه اولیه "کزغال" قطعی شد / جزئیات واگذاری + معرفی شرکت
نماد برتر- زمان قطعی بیست و ششمین عرضه اولیه سال مشخص و مقرر شد، چهارشنبه هفته جاری ۱۰ درصد از سهام زغال سنگ پرورده طبس در فرابورس واگذار شود.
یک هفته با صنایع بورسی
نماد برتر- بورس تهران در هفته‌ای که گذشت، با رشد ۲ درصدی شاخص کل همراه شد تا بعد از ۴ هفته نزول متوالی، شاهد افزایش ارتفاع نماگر اصلی بازار سهام باشیم.
توجیه همتی از اثر دو عامل موثر در نرخ تورم / افزایش دو برابری صادرات نفت
نماد برتر- رئیس کل بانک مرکزی، تورم فعلی را ناشی از محدودیت عرضه ارز و انباشت نقدینگی دانست و گفت: صادرات نفت نسبت به 5 ماه گذشته بیش از دو برابر شده است .
مطالبات سهامداران و نهادهای مالی از رییس سازمان بورس درباره تخلفات
نماد برتر-جمعی از سهامداران، نهادهای مالی و سرمایه گذاری خواستار تغییر و اصلاح تخلفات در بازار سرمایه از رئیس سازمان بورس شدند .
عامل اصلی افت تولید و گرانی سیمان و بلای جان صنعت/ درخواست آزادسازی قیمت
نماد برتر- دبیر انجمن صنفی سیمان، قطع همزمان گاز و برق کارخانجات را عامل اصلی افت تولید و گرانی اعلام کرد و گفت: قیمت‌گذاری دستوری، حیات این صنعت را به مخاطره انداخته و موجب رونق دلالی شده است.
رشد ۴۲۸میلیارد ریالی پرتفوی «کرمان» در ۶ماه
نماد برتر- شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان در صورت وضعیت پرتفوی سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس از رشد ۴۲۸میلیارد و ۲۶میلیون ریالی این پرتفوی خبر داد.
افزایش تقاضای اخذ مجوز نهادهای مالی/صدور ۲۲ موافقت اصولی تاسیس سبدگردان
نماد برتر- رییس اداره امور شرکت های سرمایه گذاری و هلدینگ سازمان بورس، از صدور ۲۲ موافقت اصولی تاسیس شرکت سبدگردان و ۲ شرکت مشاور سرمایه گذاری در سال جاری خبر داد.
ثبت رکوردهای جدید صادرات نفت و پیش بینی هفته‌های خوشی
نماد برتر- معاون اول رئیس‌جمهور با اعلام کاهش ۱۰۰ میلیارد دلاری فروش نفت در سه سال اخیر و ثبت رکوردهای جدید صادرات در ماه گذشته ، هفته‌های خوشی را برای آینده ایران پیش بینی کرد .
بیش از 8 هزار بازرسی از انبار و سردخانه ها انجام شد
نماد برتر- در راستای ابلاغ شیوه نامه بازرسی از انبارها و مراکز نگهداری کالا و با هدف مقابله با هر گونه احتکار احتمالی کالا توسط بازرسان سازمانهای صنعت ، معدن و تجارت سراسر کشور طی بک ماه اخیر ، بیش از 8 هزار بازرسی از انبارها و مراکز نگهداری کالا در سراسر کشور انجام شده است .
مجوز سهامداری بانک‌ها در شرکت‌های تامین سرمایه ابلاغ شد
نماد برتر- بانک مرکزی اصلاحیه دستورالعمل سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار را به بانک‌ها و موسسات اعتباری ابلاغ کرد.
اولین محموله واکسن کرونا در هفته‌های آینده وارد می‌شود/ آغاز واکسیناسیون
نماد برتر- رئیس جمهور گفت: دولت مصمم است ظرف هفته‌های آینده با ورود اولین محموله واکسن خریداری شده، عملیات واکسیناسیون را طبق جدول طراحی شده از جامعه هدف آغاز کند.
رشد ۵۷ درصدی جذب سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد کشور
نماد برتر- مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: میزان سرمایه‌گذاری جذب شده در مناطق آزاد از ابتدای امسال تا پایان آذرماه نسبت به مدت مشابه افزایش ۵۷ درصدی داشته است.
معاملات مشکوک سه شرکت دارویی، سهم تازه وارد و ۱۱ نماد
نماد برتر- در روز ریزش ۴۰ هزار واحدی شاخص، سه شرکت دارویی، سهم تازه وارد به همراه ۱۱ نماد دیگر ، مشمول معاملات مشکوک شدند.
تغییر مالکیت ۳.۱ میلیارد اوراق بهادار مالی
نماد برتر- شاخص کل در فرابورس ایران، امروز با افت ۴۷۳ واحدی، به عدد ۱۸ هزار و ۷۰۱ واحد رسید.