10:34 | جمعه 10 فروردين 1403
Research Analysis Debriefing Day
معاملات مشکوک سه شرکت دارویی، سهم تازه وارد و ۱۱ نماد

1399/10/27 16:45

در روز ریزش ۴۰ هزار و ۶۲۷ واحدی شاخص رخ داد:؛

معاملات مشکوک سه شرکت دارویی، سهم تازه وارد و ۱۱ نماد

نماد برتر- در روز ریزش ۴۰ هزار واحدی شاخص، سه شرکت دارویی، سهم تازه وارد به همراه ۱۱ نماد دیگر ، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری نماد برتر، در جریان معاملات اولین روز کاری این هفته، بازار سهام در ادامه روند روزهای اخیر، منفی و پرعرضه آغاز به کار کرد به طوری که در نهایت نماگر بازار با ریزش 43 هزار و 43 واحدی و از دست دادن کانال یک میلیون و 200 هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.


 


به این ترتیب، بیش از 7 و 3.8 هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات به ایران خودرو و سایپا با داد و ستد بیش از 1.4 و 1.2 میلیارد سهم و بانک تجارت، بهساز کاشانه تهران به همراه بانک صادرات با تقاضای 549، 299 و 282 میلیون سهمی تعلق گرفت.


 


در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 22 تا پنج برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.


 


در صدر این فهرست، شرکت جام دارو حاضر در بازار دوم بورس با رشد 3.5 درصدی قیمت سهام و صف خرید، شاهد داد و ستد 60.1 میلیون سهمی شد.


 


در ادامه هم شرکت های صنایع نسوز توکا، داروسازی آوه سینا، شیمیایی رنگین، چوب خزر کاسپین (سهم تازه وارد)، پشمبافی توس، کارخانجات داروپخش، فارسیت درود، مهرکام پارس، صنعت روی زنگان، پشم شیشه ایران، سیمان سفید نی ریز، تابان نیرو سپاهان، اشتاد ایران و سرمایه گذاری ساختمانی اعتماد گستر مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.


 


حضور سه شرکت دارویی، سهم تازه وارد به همراه 11 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.


 


برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.