21:44 | چهارشنبه 11 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پیمانکاران

امسال ۲۰ شرکت بنیاد وارد بورس می شود
نماد برتر- رئیس بنیاد مستضعفان گفت: در مسیر شفافیت، بورس و محرومیت زدایی پایداریم و همه اهداف و برنامه های ۱۳۹۸ محقق شده است.
آغاز پرداخت تسهیلات به متقاضیان طبق اولویت ها/افزایش اجاره بیش از ۲۵ درصد مورد برخورد قانونی قرار می‌گیرد
نماد برتر- وزیر راه و شهرسازی گفت: پرداخت تسهیلات به متقاضیان طبق اولویت ها، پس از تشکیل پرونده و تایید اطلاعات از همین هفته با همکاری بانک مرکزی آغاز می‌شود.
بررسی پیشنهاد وزارت نیرو در کمیسیون اقتصاد هیات دولت
نماد برتر- وزارت نیرو به منظور حفظ و امکان استفاده بهینه از توان و ظرفیت پیمانکاری کشور، پیشنهاد اصلاح آیین نامه اجرایی بند (ج) ماده (۱۲) قانون برگزاری مناقصات، موضوع ضوابط، موازین و معیارهای ارزیابی کیفی مناقصه گران را جهت سیر مراحل تصمیم گیری به کمیسیون اقتصاد هیات دولت ارائه کرده است.
طغیان کرونا در پالایشگاه‌های نفت تگزاس
نماد برتر- پالایشگاه‌های نفت از شیوع ویروس کرونا در تگزاس که رکورد روزانه جدیدی را از نظر شمار موارد جدید ابتلا و بستری شدن در آمریکا به ثبت رسانده، در امان نمانده اند.
صادرکنندگان در سال ۹۹ بیشتر حمایت می‌شوند
نماد برتر- مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران گفت: امسال این صندوق از صادرکنندگان بیش از گذشته حمایت خواهد کرد.
طراحی نیروگاه ملی/آغوش باز همسایگان برای متخصصان ایرانی
پایگاه خبری راد: وزیر نیرو با تاکید بر این‌که ایران با همسایه‌ها در بخش برق ارتباطات وسیعی دارد، گفت: همسایگان ما از جمله افغانستان، عراق و غیره با آغوش باز پذیرای نیروهای متخصص ما هستند.
لبخند وزارت نفت به بخش خصوصی
پایگاه خبری راد: مدتی است که وزارت نفت رویکرد مثبت‌تری نسبت به بخش خصوصی پیدا کرده است؛ تا جایی‌که برنامه‌هایی را نیز برای پر رنگ‌تر شدن بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف نفت، گاز و پتروشیمی تدوین کرده است.
چالش پرداخت مالیات بر ارزش افزوده در معاملات نسیه
پایگاه خبری راد: مدیرکل دفتر امور اقتصادی و سیاست‌های تجاری وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: حسابداری تعهدی به عنوان مبنای حسابداری در قانون مالیات بر ارزش افزوده منجر به بروز مشکلاتی برای معاملات نسیه و فعالیتهای پیمانکاران شده است.
 شرایط فروش برق به وزارت نیرو
پایگاه خبری راد: سخنگوی صنعت برق ضمن تشریح تغییر تعامل این صنعت با بخش خصوصی برای تاسیس نیروگاه، از شرایط و چگونگی فروش برق به وزارت نیرو خبر داد.
چین رفت؛ آزادراه تهران ـ شمال جان گرفت
پایگاه خبری راد: با خروج پیمانکاران چینی از آزادراه تهران ـ شمال، هزینه‌ها کاهش یافت؛ بعد از ورود پیمانکار ایرانی گفته می‌شود که اواخر تابستان تردد در قطعه یک صورت می‌گیرد اما افتتاح نهایی دهه فجر خواهد بود.
هیچ نگرانی بابت سن هواپیماها نداریم
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی گفت: حدود ۲۲۰ فروند هواپیما با متوسط عمر ۲۰ سال در حال عملیات هستند که هیچ نگرانی بابت سن آنها وجود ندارد.
رحمانی فضلی: 50 درصد درآمد خانوار صرف مسکن می‌شود
پایگاه خبری راد: وزیر کشور با بیان اینکه ۵۰ درصد درآمد خانوار صرف مسکن می‌شود، گفت: مشکلات مسکن مستقیماً روی دوش مردمی است که فاقد مسکن هستند.
اختصاص ۵۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای گازرسانی به زاهدان
پایگاه خبری راد: مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران از اختصاص اعتبار ۵۲۰ میلیارد تومانی برای توسعه و تکمیل شبکه گازرسانی زاهدان تا پایان سال ۹۸ خبر داد.
تحریم‌های آمریکا علیه خط لوله گازی روسیه در راه است
پایگاه خبری راد: وزیر انرژی آمریکا انتظار دارد آمریکا به زودی تحریم‌هایی علیه شرکت‌هایی که در پروژه خط لوله نورد استریم ۲ روسیه مشارکت دارند تصویب کند.
وعده دولت برای گازرسانی سالانه به ۳۰۰۰ روستا
پایگاه خبری راد: نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای مقرر کردند ۱,۵۰۰ میلیارد تومان برای گازرسانی روستاها در سال ۹۸ اختصاص یابد، به تازگی نیز رئیس جمهوری ضمن اشاره به اتصال روزانه ۱۰ روستا به شبکه سراسری گاز وعده داد که سالانه ۳۰۰۰ روستا به شبکه گاز کشور وصل می‌شوند.