05:45 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پیمانکار

مشخصات کلی شرکت ۳۵۰ میلیاردی آماده عرضه اولیه ۱۲ درصدی
نماد برتر- پتروشیمی بوعلی سینا با سرمایه ۳۵۰ میلیارد تومانی در بازار دوم بورس درج شد تا آماده عرضه اولیه ۱۲ درصدی سهام باشد.
توافق تازه ایران و روسیه برای ساخت نیروگاه
نماد برتر- مجری طرح‌های نیروگاهی بخار شرکت تولید نیروی برق حرارتی با اشاره به توافق این شرکت با پیمانکار جدید روسی برای ساخت نیروگاه سیریک هرمزگان، گفت: عملیات اجرایی این پروژه به زودی با استفاده از وام دولتی فدراسیون روسیه آغاز خواهد شد.
اخراج ١٤٠٠٠ نفر در غول نفتی اکسون
نماد برتر- شرکت اکسون موبیل در راستای بازبینی فعالیتهایش ممکن است نیروی کار جهانی خود شامل کارمندان دفتری در آمریکا را حدود ۱۵ درصد معادل ١٤ هزار نفر کاهش دهد.
هیچ استاندارد ملی برای بالابر کارگاهی تدوین نشده است
نماد برتر- مدیرکل استاندارد تهران اظهار کرد: بالابرهای کارگاهی مشمول مقررات استاندارد اجباری نیستند و استانداردی برای آنها تدوین نشده، اما در یکی از خبرها گفته شده بود بالابر کارگاهی که منجر به کشته شدن کارگران در مترو توحید شده دارای گواهی استاندارد مطابق استانداردهای ملی و بین المللی بوده که اگر چنین گواهی ای توسط یک شرکت بازرسی صادر شده باشد تخلف صورت گرفته است.
کنارگذر جنوبی تهران باید هرچه زودتر افتتاح شود
نماد برتر- وزیر راه و شهرسازی با حضور در پروژه کنارگذر جنوبی تهران (آزادراه غدیر) در جریان آخرین مراحل پیشرفت این پروژه قرار گرفت.
راهکاری برای افزایش راندمان کمپرسورهای وارداتی صنایع نفتی/ایران‌ساخت شدن ۱۷۰ قطعه وارداتی
نماد برتر- محققان یکی از شرکت‌های دانش بنیان علاوه بر آنکه موفق به بازطراحی موتور توربین بخار با توان ۳ مگاوات شدند، به راهکاری برای افزایش بازده کمپرسورهای وارداتی که به دلیل مقاوم بودن شرایط آب و هوایی و ترکیبات گازی، با راندمان ۴۰ درصدی کار می‌کنند، دست یافتند و به گفته آنها با این دانش فنی می‌توان بازده این تجهیزات را تا ۷۰ درصد ارتقا داد.
رونمایی از اولین واحدهای مسکن ملی پرند + تصاویر
نماد برتر- نخستین واحدهای طرح اقدام ملی مسکن به تعداد ۱۱۶۰ واحد در شهر جدید پرند در شرایطی افتتاح شد که مدیرعامل عمران پرند می گوید این واحدها از کیفیت و نمای بهتری نسبت به مسکن مهر برخوردار و حدود ۱۵ متر بزرگتر است.
شروع ساخت ۱۲۰ هزار مسکن ملی در شهرهای جدید
نماد برتر- معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تا کنون ۱۲۰ هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن به مراحل مختلف از اجرا تا افتتاح رسیده است گفت: توسعه خطوط ریلی به عنوان مهمترین سیاست ما در سالهای اخیر به جذابیت سکونت در شهرهای جدید انجامیده است.
بورس مسکن چیست و چگونه به خانه‌ دار شدن مردم کمک می ‌کند؟
نماد برتر- بورس مسکن و اینکه چگونه می ­تواند قیمت را متعادل و مردم را به خانه­‌دار شدن نزدیک کرده یا حتی سازندگان را در ساخت ­و ­ساز کمک کند، مورد ارزیابی قرار گرفت.
تسویه بدهی ارزی دو پالایشگاه بورسی و آماده عرضه اولیه به بانک ملت
نماد برتر- استاندار هرمزگان از مکاتبه با بانک مرکزی جهت تسریع فرآیند تسویه بدهی ارزی دو پالایشگاه بندرعباس و ستاره خلیج فارس به بانک ملت سرعت بیشتری پیدا می‌کند.
رئیس جدید ایدرو ، اولویت ها و حوزه های جدید فعالیت‌ را اعلام کرد
نماد برتر- رئیس جدید ایدرو ، بهبود کیفیت و کمیت صنعت خودرو ، توسعه صنایع حمل‌ و‌ نقل و خودرو ، پیمانکاری طرح های عظیم را ازمهمترین محورهای جدید فعالیت‌ اعلام کرد .
کارگروه مشترک اصناف و تامین اجتماعی تشکیل می‌شود
نماد برتر- رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه بخشی از مطالبات اصناف در خصوص تقویت بنگاه‌های کوچک است که می‌توانند اشتغالزایی را توسعه دهند، گفت: اصناف و سازمان تامین اجتماعی تاکید بر ایجاد کارگروهی مشترک دارند که به زودی برقرار می‌شود.
افزایش سرمایه۱۰۰درصدی "آریا" از سود انباشته/ توضیحات مالی و فنی مدیرعامل
نماد برتر- پلیمر آریاساسول از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی از محل سود انباشته خبر داد که با توضیحات مالی و فنی مدیرعامل همراه شد .
اثر نوسان مصالح بر قیمت مسکن ملی
نماد برتر- یک کارشناس مسکن با بیان اینکه طی ۹ ماه گذشته هزینه مصالح ساختمانی تا پایان مرحله اسکلت ۱۴۰ درصد افزایش یافته است گفت: به اعتقاد من قیمت هر متر مربع مسکن ملی بیش از ۲.۷ میلیون تومان خواهد بود.
مسکن ملی متری ۲.۷ میلیون تومان
نماد برتر- بر اساس هزینه های سه ماهه دوم سال جاری میانگین قیمت هر متر مربع مسکن ملی ۲.۷ میلیون تومان درنظر گرفته شده که به استان‌ها ابلاغ شده است.